|
|
|
||
Záměrem kurzu je otevřít možnosti tvůrčí práce směrem k široké škále mediálních forem, přemýšlet
nad výtvarnými tématy analyticky a uchopovat je nečekanými strategiemi. Ústředním tématem
kurzu bude prostředí, místo, akce a děj, s důrazem na kompozici, vztah a text.
Poslední úprava: Tsikoliya Lenka, MgA. (24.01.2024)
|
|
||
Doba očekávané přípravy na 1 cvičení: 1 hodina Samostudium literatury: 3 hodiny Práce se studijními materiály: 2 hodiny Plnění předmětu: 6 hodin Příprava na zápočet (zpracování portfolia): 4 hodiny Poslední úprava: Tsikoliya Lenka, MgA. (03.02.2023)
|
|
||
zápočet - plná účast v kurzu, zpracování portfolia Poslední úprava: Fišerová Zuzana, Mgr., Ph.D. (21.11.2019)
|
|
||
BOIS, Y-A., BUCHLOH, B., FOSTER, H., KRAUSS., H.: Umění po roce 1900. Modernismus, antimodernismus. Praha. Slovart 2007. Vitamin 3-D: New Perspectives in Sculpture and Installation. London: Phaidon, 2009. ECO, U.: Otevřené dílo. Forma a neurčenost v současných poetikách. Praha: Argo 2015. O´DOHERTY, B: Uvnitř bílé krychle. Ideologie galerijního prostoru. Praha: tranzit.cz 2014.
BOURRIAUD, N.: Relational Aesthetics. Paříž: Le presses du réel 2002. GILBERT, A.: (ed.) Reprint. Appropriation and Literature. Wiesbaden: Luxbooks 2014. REBENTISCH, J.: Theorien der Gegenwartskunst zur Einführung. Hamburg: Junius Verlag 2012. WINKEL, C. VAN: During the Exhibition the Gallery Will be Closed. Amsterodam: Valiz 2012. Poslední úprava: Tsikoliya Lenka, MgA. (24.01.2024)
|
|
||
Struktura semináře: 1. den: Úvodní diskuze, otevření tématu, možnosti uchopení, kunsthistorický kontext, motivace k vytvoření vlastního úhlu pohledu. V druhé části dne zahájení samostatné práce. 2. den: Prezentace koncepcí projektů – společná diskuze. Samostatná práce na projektech. 3. a 4. den: Individuální konzultace procesu vznikání projektů. Analýza dílčích kroků. Podněty a paralely ze světa umění. 5. den: Závěrečná společná prezentace vzniklých projektů. Po skončení semináře je studentům poskytnuta časová lhůta na finalizaci výstupů. Výstupy z předmětu budou reflektovány a zpracovány do podoby výtvarného portfolia, s nímž bude student pracovat v dalších předmětech specializace. Poslední úprava: Fišerová Zuzana, Mgr., Ph.D. (21.11.2019)
|