|
|
|
||
Shrnutí teoretických a praktických poznatků a dovedností pro vyučování TV na 1. st. ZŠ. Způsob života, potřeby dětí, zdravotně orientovaná TV, ontogeneze motorIky, pohybové schopnosti a dovednost, formy, metody, postupy, organizace v TV, zájmové formy. Praktická práce s dětmi a analýza vyučovacích hodin.
Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (27.05.2019)
|
|
||
Na základě teoretických a praktických poznatků a dovedností pro vyučování TV na 1. st. ZŠ osvojit praktickou práci s dětmi. Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (27.05.2019)
|
|
||
Přímá výuka 10 hodin Příprava na konzultace 20 hodin Zpracování úkolu 30 hodin Příprava za zkoušku 30 hodin Poslední úprava: Hájková Jana, PaedDr. (08.02.2022)
|
|
||
Rámcový vzdělávací program základního vzdělávání. www.vuppraha/ramcovy.cz Dlouhý, M. Rozvoj pozornosti a výkonové motivace u mládeže se sluchovým postižením prostřednictvím intervenčního pohybového programu. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta. 2011. Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (27.05.2019)
|
|
||
Teoretické přednášky: tělesná výchova v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání, pojetí zdraví, výchova ke zdravému způsobu života, dítě a jeho potřeby, ontogeneze motoriky, formy, metody, styly řízení v TV, diagnostika v TV a diagnostika vyučovacího procesu. Semináře: praktická aplikace teoretických poznatků včetně užití metod evaluace. Zápočtové požadavky - aktivní účast na seminářích, praktické řízení na vylosované (zadané) téma, zpracování tří příprav na jednotku TV. Zkouška - teoretické znalosti a schopnosti jejich aplikace.. Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (27.05.2019)
|
|
||
Požadavky ke splnění předmětu (zápočtu či zkoušky) jednoznačně vycházejí z obsahu sylabu, anotace a prostudovaného avizovaného seznamu literatury v popisu daného předmětu v SIS a jsou dále upřesněny vyučujícím vždy na začátku semestru. Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (27.05.2019)
|