|
Název práce |
Rok vypsání |
Rok obhájení |
Typ práce |
Obor práce | Vedoucí / školitel |
Řešitel |
Vypsáno |
Zadáno | Ústav |
Fakulta |
|
Vyhýbání se kolizím při pohybu agentů v prostředí počítačových her |
2023/2024 |
|
diplomová práce |
ISDP | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
28.11.2023 |
20.12.2023 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Implementace hybridní digitální hry za pomocí NFC značek |
2022/2023 |
|
bakalářská práce |
IPP6 | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
19.04.2023 |
19.04.2023 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Optimizing Super Mario game tree search |
2022/2023 |
2022/2023 |
diplomová práce |
IVVP | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Mgr. David Šosvald |
22.02.2023 |
23.02.2023 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Navigace skupiny jednotek v RTS hrách za pomoci toků v sítích nad flow field oblastmi |
2022/2023 |
2022/2023 |
diplomová práce |
IVVP | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
25.04.2023 |
25.04.2023 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Efficient forward model for Super Mario AI framework |
2021/2022 |
2020/2021 |
bakalářská práce |
IPSS | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
03.05.2021 |
03.05.2021 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Umělá inteligence pro strategické počítačové hry hrané v reálném čase založená na prohledávání stavového prostoru |
2021/2022 |
|
disertační práce |
P4I5 | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
28.04.2022 |
19.09.2022 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Procedural Generator of Short Detective-like Stories |
2021/2022 |
2021/2022 |
diplomová práce |
IPGVPH | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
22.07.2021 |
22.07.2021 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Procedural Generator of Short Detective-like Stories |
2021/2022 |
2022/2023 |
diplomová práce |
IPGVPH | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
22.07.2021 |
22.07.2021 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Navigace jednotek v počítačových hrách za pomocí toků v sítích |
2020/2021 |
2020/2021 |
rigorózní práce |
ISS | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
08.07.2021 |
08.07.2021 | Katedra softwarového inženýrství (32-KSI) |
MFF |
|
Adaptivní procedurální generování herních mechanik pro kooperativní video hru |
2020/2021 |
|
diplomová práce |
IPGVPHA | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Bc. Mikuláš Hrdlička |
30.09.2020 |
30.09.2020 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Design onboardingu pro kooperativní video hru |
2020/2021 |
2020/2021 |
diplomová práce |
IPGVPHA | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Mgr. Jan Holan |
30.09.2020 |
30.09.2020 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Analýza různých MCTS implementací umělé inteligence pro počítačovou hru Children of the Galaxy |
2020/2021 |
2021/2022 |
diplomová práce |
IPGVPH | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Mgr. Peter Guba |
15.03.2021 |
15.03.2021 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Framework pro tvorbu her v souborovém systému |
2020/2021 |
2020/2021 |
bakalářská práce |
IPSS | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Bc. Jiří Pelc |
30.03.2021 |
30.03.2021 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Procedural Generation Of Skill Trees In Video Games Using Graph Grammer |
2020/2021 |
2020/2021 |
diplomová práce |
IPGVPHA | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Mgr. Marius-Alexandru Anagnoste |
29.09.2020 |
29.09.2020 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Výkonná implementace stromů chování pro Unity |
2019/2020 |
2021/2022 |
diplomová práce |
IPGVPH | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Mgr. Jiří Berný |
19.11.2019 |
19.11.2019 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Hand Tracking for Mobile Virtual Reality |
2019/2020 |
2020/2021 |
bakalářská práce |
IOI | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
13.02.2020 |
13.02.2020 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Performance testing suite for Unity DOTS |
2019/2020 |
2019/2020 |
diplomová práce |
IPGVPH | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
15.10.2019 |
15.10.2019 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Multiplatformní 2D herní framework |
2019/2020 |
2021/2022 |
bakalářská práce |
IOI | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Bc. Tomáš Zeman |
10.03.2020 |
10.03.2020 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Procedural Level Generator with Unity Integration |
2019/2020 |
2019/2020 |
diplomová práce |
IUI | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
22.02.2020 |
22.02.2020 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Railroad Network Planning in Open Transport Tycoon Deluxe |
2019/2020 |
2019/2020 |
diplomová práce |
IPGVPH | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
25.11.2019 |
25.11.2019 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Nástroje pro tvorbu obsahu 3D závodních her |
2018/2019 |
2019/2020 |
bakalářská práce |
IOI | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Mgr. Petr Šimůnek |
24.04.2019 |
24.04.2019 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Generating High-Precision Navigation Mesh |
2018/2019 |
2020/2021 |
diplomová práce |
IPGVPH | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
16.04.2019 |
16.05.2019 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Procedural Content Generation for Video Games using Open Data |
2018/2019 |
2018/2019 |
diplomová práce |
IPGVPHA | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
11.12.2018 |
11.12.2018 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Methods for Procedural Generation of Skill Trees for Computer Games |
2018/2019 |
2018/2019 |
bakalářská práce |
ISDI | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Mgr. Petr Jaroschy |
02.05.2019 |
02.05.2019 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Machine Learning for Simulated Military Vehicles |
2018/2019 |
2020/2021 |
diplomová práce |
IUI | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
08.01.2019 |
08.01.2019 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Procedurální generování počítačových her |
2018/2019 |
|
disertační práce |
P4I5 | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
18.04.2019 |
17.06.2019 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Strojové učení pro řízení simulovaných vozidel |
2018/2019 |
2019/2020 |
diplomová práce |
IUIA | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
08.01.2019 |
08.01.2019 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Simulátor počítačovej hry Gwent |
2018/2019 |
2020/2021 |
bakalářská práce |
IPSS | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Bc. Patrik Smelík |
22.02.2019 |
22.02.2019 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Security Game with Planning Agents |
2017/2018 |
2017/2018 |
diplomová práce |
IUI | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
01.11.2017 |
01.11.2017 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Psychologický experiment ve virtuální realitě |
2017/2018 |
2017/2018 |
bakalářská práce |
IPSS | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
25.10.2017 |
25.10.2017 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Umělý hráč pro Dotu 2 |
2017/2018 |
2017/2018 |
bakalářská práce |
ISDI | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
07.11.2017 |
07.11.2017 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Procedural Generation of Combat Encounters in Role Playing Video Games |
2017/2018 |
2019/2020 |
diplomová práce |
IPGVPH | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
01.10.2017 |
01.10.2017 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Navigace jednotek v počítačových hrách za pomocí toků v sítích |
2017/2018 |
2018/2019 |
diplomová práce |
IUI | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
28.09.2017 |
28.09.2017 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Skládání balíčků karet v počítačové hře Hearthstone |
2017/2018 |
2017/2018 |
bakalářská práce |
IPSS | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
13.11.2017 |
13.11.2017 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Umělá inteligence pro deskovou hru Warlight |
2017/2018 |
2018/2019 |
bakalářská práce |
ISDI | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
13.11.2017 |
13.11.2017 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Evolutionary Algorithm-based Procedural Level Generator for a Rogue-like Game |
2017/2018 |
2017/2018 |
bakalářská práce |
IPSS | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
07.11.2017 |
07.11.2017 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Tahové hry v 2D mřížce využívající PDDL simulátor |
2017/2018 |
2017/2018 |
bakalářská práce |
IOI | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
14.11.2017 |
14.11.2017 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Procedural 2D Map Generation for Computer Games |
2017/2018 |
2017/2018 |
bakalářská práce |
IOI | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
07.03.2018 |
07.03.2018 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Umělá inteligence pro hru Spelunky |
2017/2018 |
2017/2018 |
bakalářská práce |
IPSS | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
30.10.2017 |
30.10.2017 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Plánovač zahájení pro počítačovou hru StarCraft: Brood War |
2017/2018 |
2020/2021 |
bakalářská práce |
IPSS | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
14.11.2017 |
14.11.2017 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Umělý hráč pro Angry Birds |
2017/2018 |
2017/2018 |
bakalářská práce |
IOIA | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
14.11.2017 |
14.11.2017 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Behavior Design Language pro Javu |
2017/2018 |
|
bakalářská práce |
IOI | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
14.11.2017 |
14.11.2017 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Vývoj MMORPG her v decentralizovaném prostředí |
2017/2018 |
2019/2020 |
diplomová práce |
IPGVPH | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
28.08.2018 |
28.08.2018 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Fyzikálně responzivní prvky ve virtuální realitě |
2017/2018 |
|
bakalářská práce |
IPSS | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
30.10.2017 |
30.10.2017 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
General Game Playing and Deepstack |
2017/2018 |
2018/2019 |
diplomová práce |
IUI | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
13.11.2017 |
13.11.2017 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Využití evolučních algoritmů pro vytváření AI kontrolerů modelů tanků |
2017/2018 |
2018/2019 |
bakalářská práce |
IOI | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
13.11.2017 |
13.11.2017 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Artificial Intelligence for Children of the Galaxy Computer Game |
2017/2018 |
2017/2018 |
diplomová práce |
IPGVPH | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
30.10.2017 |
30.10.2017 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Unity plugin pro tvorbu počítačových her typu tower defense |
2016/2017 |
|
bakalářská práce |
IPSS | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
20.03.2017 |
20.03.2017 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Procedural Generation of Endless Runner Type of Video Games |
2016/2017 |
2017/2018 |
diplomová práce |
IUI | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
16.01.2017 |
16.01.2017 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
|
Prohledávání herního stromu ve hře dvou hráčů v počítačových hrách hraných z pohledu herní postavy |
2016/2017 |
2017/2018 |
bakalářská práce |
IPSS | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
skrytý |
02.11.2016 |
02.11.2016 | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
MFF |
Výsledky 1-50 z 86 1 2 další
|