Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Navigace jednotek v počítačových hrách za pomocí toků v sítích
Název práce v češtině: Navigace jednotek v počítačových hrách za pomocí toků v sítích
Název v anglickém jazyce: Navigation of Units in Video Games Using Flow Networks
Klíčová slova: počítačové hry, navigace jednotek, toky v sítích
Klíčová slova anglicky: video games, navigation of units, flow networks
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 28.09.2017
Datum zadání: 28.09.2017
Datum potvrzení stud. oddělením: 22.11.2017
Datum a čas obhajoby: 10.06.2019 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:13.05.2019
Datum odevzdání tištěné podoby:10.05.2019
Datum proběhlé obhajoby: 10.06.2019
Oponenti: doc. RNDr. Lukáš Chrpa, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Možným zobecněním úlohy navigace jednotky v počítačové hře je navigace skupin jednotek. Cílem práce je vytvořit algoritmus plánující cestu pro skupiny jednotek, který pracuje pomocí toků v síti s přihlédnutím k dalším omezujícím podmínkám jako například různé velikosti jednotek či jejich rychlost. Součástí práce je také srovnání výsledného algoritmu (např. rychlost algoritmu, rychlost přesunu jednotek, koherence pohybu) s algoritmy pracujícími pouze s jednotlivými jednotkami.
Seznam odborné literatury
Russel & Norvig: Artificial Intelligence: A Modern Approach, 3rd Prentice Hall Press Upper Saddle River, NJ, USA ©2009, ISBN:0136042597 9780136042594
Sturtevant, N: Benchmarks for Grid-Based Pathfinding, Jurnal: Transactions on Computational Intelligence and AI in Games, Volume: 4.2 144—148, http://web.cs.du.edu/~sturtevant/papers/benchmarks.pdf
Guni Sharon, Roni Stern, Meir Goldenberg, Ariel Felner: The Increasing Cost Tree Search for Optimal Multi-Agent Pathfinding. IJCAI 2011: 662-667
Optimizing Motion-Constrained Pathfinding, Nathan Sturtevant, AIIDE 2009.
Theta*: any-angle path planning on grids: Journal of Artificial Intelligence Research, Volume 39 Issue 1, September 2010, Pages 533-579
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK