Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
General Game Playing and Deepstack
Název práce v češtině: Hraní her a Deepstack
Název v anglickém jazyce: General Game Playing and Deepstack
Klíčová slova: obecné hraní her, hry s neúplnou informací, counterfactual regret minimization, continual resolving
Klíčová slova anglicky: general game playing, imperfect information games, counterfactual regret minimization, continual resolving
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 13.11.2017
Datum zadání: 13.11.2017
Datum potvrzení stud. oddělením: 22.11.2017
Datum a čas obhajoby: 16.09.2019 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:15.07.2019
Datum odevzdání tištěné podoby:17.07.2019
Datum proběhlé obhajoby: 16.09.2019
Oponenti: Mgr. Vladan Majerech, Dr.
 
 
 
Zásady pro vypracování
The aim of this work is to apply ideas of Deepstack algorithm in the area of general game playing – specifically to two-player sequential zero-sum games with imperfect information and perfect recall – and evaluate how well it performs on games of various parameters.
The result will be an artificial agent, which accepts game description in GDL-II format, but it will be able to play only a certain subset of all games that can be defined by GDL-II.
Seznam odborné literatury
Moravčík, Matej, et al. "Deepstack: Expert-level artificial intelligence in no-limit poker." arXiv preprint arXiv:1701.01724(2017).
Thielscher, M. (2010, July). A General Game Description Language for Incomplete Information Games. In AAAI (Vol. 10, pp. 994-999).
Schaeffer, M. S. N. S. J. (2009). Comparing UCT versus CFR in simultaneous games.
Koriche, F., Lagrue, S., Piette, É., & Tabary, S. Stochastic Constraint Programming for General Game Playing with Imperfect Information. In The IJCAI-16 Workshop on General Game Playing (p. 39).
Schofield, M. J., Cerexhe, T. J., & Thielscher, M. (2012, July). HyperPlay: A Solution to General Game Playing with Imperfect Information. In AAAI.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK