|
|
|
||
Reflektivní seminář k průběžné praxi na prvním stupni základní školy je přímo propojen s Průběžnou oborovou praxí z AJ zaměřenou na výuku anglického jazyka, tzn. s přípravou, realizací a reflexí samostatných výstupů studentů v roli učitele v prostředí školní třídy. Pozornost je věnována především schopnosti transformovat nabyté znalosti do praxe, a to konkrétně v rámci plánování vlastní výuky, vlastní výuky a její na teorii založené reflexe a identifikace vlastních silných stránek i prostoru pro další rozvoj. Dále pak se studenti zaměří na kurikulární dokumenty platné pro základní stupeň vzdělávání, tj. RVP ZV a ŠVP dané školy, a nahlédne do kultury/klimatu dané instituce. V rámci semináře budou studenti spolupracovat s univerzitním pedagogem, spolužáky, ale i mentorem na pedagogické praxi.
Poslední úprava: Uličná Klára, doc. PhDr., Ph.D. (17.09.2024)
|
|
||
Cílem studijního předmětu je rozvoj vlastních profesních oborově didaktických kompetencí v oblasti plánování výuky. Studenti jsou vedení k rozvoji vlastní reflektivní kompetence s cílem analyzovat získané zkušenosti. Poslední úprava: Uličná Klára, doc. PhDr., Ph.D. (17.09.2024)
|
|
||
Přímá výuka (24 hodin), studium kurikulárních dokumentů (10 hodin), studium odborné literatury (10 hodin), četba a příspěvky do sdíleného pedagogického deníku (10 hodin), tvorba portfolia (6 hodin). Poslední úprava: Müller Dočkalová Barbora, Mgr. (10.09.2023)
|
|
||
Aktivní účast na seminářích, prezentace vlastního profesního portfolia (bude upřesněno na prvním semináři), tvorba vlastních pozorovacích archů, průběžné příspěvky a komentáře do sdíleného reflektivního deníku, reflexe vybraných částí konkrétních ŠVP. Poslední úprava: Müller Dočkalová Barbora, Mgr. (08.09.2024)
|
|
||
Poslední úprava: Uličná Klára, doc. PhDr., Ph.D. (05.09.2023)
|
|
||
Organizace a cíle oborové praxe z anglického jazyka Přístupy k reflexi výuky a vlastnímu profesnímu rozvoji (v kontextu výuky AJ) Profesní portfolio Seznámení se se školou jako institucí a rolí výuky cizího jazyka v rámci relevantních kurikulárních dokumentů Plánování výuky/hodiny (plán hodiny, cíle, obsah, reflexe vyučovacích hodin) Reflexe praxe Poslední úprava: Uličná Klára, doc. PhDr., Ph.D. (05.09.2023)
|
|
||
Studující formuluje základní principy výuky anglického jazyka na prvním stupni ZŠ. Studující vztahuje výše uvedené principy k vlastní výukové zkušenosti. Studující identifikuje své silné stránky i vlastní prostor pro zlepšení, a to zejména v oblasti výuky anglického jazyka.
Poslední úprava: Uličná Klára, doc. PhDr., Ph.D. (17.09.2024)
|