|
|
|
||
Cílem kurzu je syntéza teoretických poznatků z oblasti didaktiky anglického jazyka získaných v průběhu studia, prohloubení teoretické základny profesní kompetence studentů učitelství, zvědomování a formování individuálního pojetí cizojazyčné výuky a rozvoj reflektivních strategií a technik v souladu s pojetím učitele jako reflektivního praktika. Seminář provází účastníky procesem tvorby závěrečné práce. V průběhu semestru se budou společně hledat cesty k jejímu zpracování a diskutovat dílčí výstupy. Závěrečná práce je jedním z výstupů studia specializace anglický jazyk a zároveň přípravou na vstup do učitelské praxe. Reprezentuje autorův/autorčin utvářející se osobitý přístup k výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy v teoretické i praktické rovině. Má podobu profesního portfolia a obsahuje následující komponenty: 1. Esej s názvem 'Seven essential principles for teaching English to young learners’ 2. Observační archy a syntéza pozorování 3. Povinně-volitelná část.
Poslední úprava: Müller Dočkalová Barbora, Mgr. (26.01.2024)
|
|
||
Plnění průběžných úkolů 2 h, hedání a studium literatury 20 h, příprava prezentace dílčích výstupů 2 h, konzultace 1 h, příprava observačního archu 1 h, observace 1 h, zpracování závěrečné eseje a reflexe observace 15 h , kompletace portfolia 2 h. Poslední úprava: Müller Dočkalová Barbora, Mgr. (30.01.2024)
|
|
||
1. Účast na seminářích (max. 1 absence), připravenost 2. Plnění dílčích úkolů při zpracování jednotlivých částí práce (např. prezentace) 3. Odevzdání všech složek závěrečné práce v uvedených termínech, v uvedeném rozsahu a kvalitě (požadavky na závěrečou práci i termíny odevzdání budou sděleny na prvním semináři) Poslední úprava: Müller Dočkalová Barbora, Mgr. (26.01.2024)
|
|
||
Richards, J.; Lockhart, Ch. (1996). Relfective Teaching in Second Language Classrooms. CUP (selected chapters) + Individually chosen according to the focus of the particular project Doporučená: Gavora, P. (2000). Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido Maňák J.; Švec V. (2004). Cesty pedagogického výzkumu. Brno: CPV Nunan, D. (1992). Research methods in language teaching. Cambridge: CUP Hopkins, D. (2002). A Teacher’s Guide to Classroom Research. Maindenhead: Open University Press Poslední úprava: Müller Dočkalová Barbora, Mgr. (26.01.2024)
|
|
||
. individualizovaný výběr principů výuky AJ · diskuze a následná úprava výběru principů · prezentace dílčích výsledků práce v seminářích · zpracování eseje · tvorba observačního archu · příprava na observaci . observace · reflexe observace · dopracování závěrečné práce Poslední úprava: Müller Dočkalová Barbora, Mgr. (26.01.2024)
|