|
|
|
||
Vědomostní test, vypracování písemného úkolu. Poslední úprava: Houfková Jitka, RNDr., Ph.D. (14.05.2020)
|
|
||
Čáp, J., Mareš, J.: Psychologie pro učitele. Portál, Praha 2001 Fontana, D.: Psychologie ve školní praxi. Portál, Praha 1997 Nakonečný,M.: Psychologie osobnosti. Academia, Praha 1995. Pokorná, V.: Teorie, diagnostika a náprava spec. poruch učení. Portál, Praha 1997 Vágnerová, M.: Vývojová psychologie. Karolinum, Praha 1997. Poslední úprava: Drozd Zdeněk, doc. RNDr., Ph.D. (05.02.2020)
|
|
||
Bloková výuka je zaměřena mimo jiné na diskuze nad povinnou četbou a plněním zadaných úkolů k samostatné práci. Poslední úprava: Drozd Zdeněk, doc. RNDr., Ph.D. (05.02.2020)
|
|
||
Učení a poznávání. Metakognice a autoregulace. Kreativita a její rozvoj. Modely vyučování a učení. Specifické poruchy učení. Věkové období pubescence a adolescence. Autorita a kázeň ve škole. Socializace. Náročné životní situace a jejich překonávání. Učitel, učitelská profese. Osobnost žáka. Motivace. Hodnocení žáka z pedagogicko-psychologického hlediska. Interakce učitel - žák, žák - žák. Poslední úprava: Drozd Zdeněk, doc. RNDr., Ph.D. (05.02.2020)
|