|
|
|
||
Posláním předmětu je přiblížit studentům soudobé možnosti robotických systémů a stavebnic určených do edukačního procesu, a to jak v preprimárním vzdělávání (MŠ), 1. a 2. st. ZŠ, tak i SŠ. Základním cílem předmětu je praktické seznámení se školními systémy podporujícími výuku robotizace - edukační robotiku. Výuka předmětu se zaměří na rozvíjení programátorských technik v příslušných vývojových prostředích určených pro konkrétní systémy a stavbu vlastních robotických modelů.
Poslední úprava: Novák Jaroslav, Ing., Ph.D. (15.02.2024)
|
|
||
příprava na hodinu (za semestr): 9h plnění úkolů (za semestr): 30h samostudium a práce se stud. materiály (za semestr): 7h plnění předmětu (seminární práce, příprava na zápočet): 20h Poslední úprava: Tocháček Daniel, PhDr. (18.01.2024)
|
|
||
Pro úspěšné absolvování kurzu je zapotřebí získat min. 75 % úspěšnosti v rámci Moodle kurzu. Pro získání zápočtu je stanoven 1 termín a vymezen 1 pokus (nedohodne-li se vyučující prokazatelně v konkrétním případě se studujícím jinak). Poslední úprava: Tocháček Daniel, PhDr. (18.01.2024)
|
|
||
BAUM, D. Definitive Guide to LEGO MINDSTORMS. 2nd Edition. Berkeley : Apress, 2002. BAUM, D. et al. Extreme Mindstorms: an Advanced Guide to Lego Mindstorms. Berkeley : APress, 2000. ERWIN, B. Creative projects with LEGO Mindstorms. Boston : Addison-Wesley, 2001. FERRARI, M. et al. Building Robots With Lego Mindstorms : The Ultimate Tool for Mindstorms Maniacs. Osborne : Syngress, 2001. FERRARI, M. et al. LEGO Mindstorms Masterpieces: Building Advanced Robots. Osborne : Syngress, 2003. HÄBERLE, H. a kol. Průmyslová elektronika a informační technologie. Praha : Sobotáles, 2003. HILL, T. Production / Operations Management. Cambridge : McGraw-Hill, 1991. SENN, J. A. Information Technology: Principles, Practices, and Opportunities. 3rd Edition. New Delhi, Prentice Hall, 2003. WILCHER, D. LEGO Mindstorms Mechatronics : Using Systems and Controls to Build Sophisticed Robots. New York : McGraw-Hill/TAB Electronics, 2003. Další zdroje, materiály a odkazy jsou dostupné v elektronické podpoře kurzu v prostředí Moodle. Dostupné na:
Poslední úprava: Tocháček Daniel, PhDr. (18.01.2024)
|
|
||
V rámci výuky předmětu budou řešeny zejména tyto tematické celky:
Poslední úprava: Novák Jaroslav, Ing., Ph.D. (15.02.2024)
|
|
||
Pro podporu výuky bude využito VLE Moodle / Google Classroom (virtuální vzdělávací prostředí). Odkaz na kurz a klíč k zápisu budou sděleny na první výuce a následně zaslány účastníkům kurzu e-mailem prostřednictvím SIS. Poslední úprava: Tocháček Daniel, PhDr. (18.01.2024)
|