|
|
|
||
Záměrem pedagogické činnosti je další rozvoj pěveckých schopností a dovedností, navazující na obsah výuky v 1. a 2. ročníku. Výuka předpokládá větší podíl samostatné domácí přípravy studentů. Je vedena formou interpretačního semináře. Hodinu tvoří samostatně připravené vystoupení studentů a společný rozbor interpretačního výkonu. Stupeň pěvecké vyzrálosti studentů je konfrontován s poslechem mistrovských nahrávek. Vzhledem k protiepidemickým opatřením je potřeba vyhledávat alternativní varianty výuky.
Výuka probíhá prezenční formou dle instrukcí jednotlivých vyučujících. V případě zhoršení epidemiologické situace nebo nemoci přechází výuka na distanční formu studia.
Poslední úprava: Valášek Marek, doc. Mgr. MgA., Ph.D. (13.12.2020)
|
|
||
Cíl předmětu spočívá v rozvíjení pěveckých dovedností v souladu s interpretací literatury příslušných stylových období. Poslední úprava: Bělohlávková Petra, PhDr., Ph.D. (30.09.2020)
|
|
||
Individuální domluva s konkrétním vyučujícím, k němuž byl student přidělen. Poslední úprava: Bělohlávková Petra, PhDr., Ph.D. (30.09.2020)
|
|
||
ASPELUND, D. L. O pěveckém umění. Praha : SNKLHU, 1955. Poslední úprava: Tichá Alena, PaedDr., Ph.D. (02.01.2019)
|
|
||
Aktivní účast na výuce. Provedení tří vokálních skladeb (píseň, árie, duchovní tvorba, nonartificiální hudba) různých období a stylů, z nichž jedna musí být z období klasicismu nebo romantismu a jedna z tvorby autorů 20. - 21. století. U jedné skladby je umožněn vlastní doprovod (klavír, kytara).
Student ke ZK předloží písemně zpracovanou charakteristiku provedených skladeb (historické souvislosti vzniku díla, zařazení do kontextu tvorby skladatele a případný překlad cizojazyčného textu).
Poslední úprava: Bělohlávková Petra, PhDr., Ph.D. (30.09.2020)
|
|
||
Sylabus frekventovaných a průběžně osvojovaných pojmů a dovedností: Poslední úprava: Tichá Alena, PaedDr., Ph.D. (02.01.2019)
|