Využití pohádky ve výchově I - OKVP14014
|
|
|
||
Seznámit studenty se společensko-historickým významem pohádek, s jejich literární strukturou, s mezikulturními vztahy mezi pohádkami a soubory pohádek, s psychologickou působností pohádek a způsoby, jak pohádky využívat ve školní práci i v rodinné výchově.
Poslední úprava: HANKOVAZ/PEDF.CUNI.CZ (22.09.2011)
|
|
||
Vést studenty k pochopení obsahu, formy a jazyka pohádek, k samostatné práci s textem, v neposlední řadě k pokusům o vlastní tvorbu. Seznámit s ověřenými metodami a formami práce s dětmi. Poslední úprava: Hanková Zdeňka, PaedDr., Ph.D. (30.10.2019)
|
|
||
Propp, Vladimír: Morfologie pohádky. Bratři Grimmové: Pohádky Božena Němcová : Pohádky Jaromír Erben: Pohádky Pohádky tisíce a jedné noci Poslední úprava: Hanková Zdeňka, PaedDr., Ph.D. (30.10.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Hanková Zdeňka, PaedDr., Ph.D. (08.09.2017)
|
|
||
1. Mýty a archetypy 2. Sběr pohádek 3. Moderní pohádky 4 Ilustrace pohádek 5. Vyprávění a čtení pohádek. 6. Pohádka v divadle, loutkovém divadle, filmu, televizi a rozhlase. 7. Dětská pohádková tvorba 8. Vlastní pohádková tvorba Poslední úprava: HANKOVAZ/PEDF.CUNI.CZ (22.09.2011)
|