Připravit studenta na provázení a podporu znevýhodněných osob. Změnit kvalitu jeho vědomí, konkrétně, posílit
uvědomovaný přístup k sobě samému, k znevýhodněným osobám s postižením a k osobám se speciálně
vzdělávacími potřebami.
Reflexe ve směru dovnitř: 1.1. Reflexe sebezakotvující-vztahující se k prožitkům minulosti
1.2. Reflexe situační-v čase přítomném
1.3. Reflexe projektivní a kreativní
Doporučenou technikou prováděné reflexe je dotazování(lze sestavit např. i biografický deník), hospitace na
vybraných školách a zařízeních. Doporučeuje se bezprostřední interakce se žákem studentem,klientem.
Poslední úprava: ADAMECM/PEDF.CUNI.CZ (07.02.2013)
Providing student to be able support persons with handicaps. Empower students self consciousness, sensitize students mindset to persons with handicaps and special needs. 1.1 Reflection of students experience, 1.2 of his/her actual situation, 1.3 reflection creative and projective.
Poslední úprava: ZEMKOVA/PEDF.CUNI.CZ (07.02.2013)
Podmínky zakončení předmětu
Seminární práce, která bude reflektovat vykonanou praxi na speciálních školách a zařízeních pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a reflexi vztahující se k prožitkům z minulosti. Jsou možné max. dva pokusy o zápočet.
Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (06.10.2018)