|
|
|
||
Student bude vykonávat praxi na vybraných školách a zařízeních. Lze respektovat i vlastní výběr studenta po konzultaci s garantem praxe. Zaměří se na individuální práci se žáky. O své praxi si povede záznamy, které předloží k zápočtu. Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (26.09.2019)
|
|
||
Cílem praxe je připravit studenta na provázení a podporu osob se speciálními vzdělávacími potřebami. Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (18.10.2018)
|
|
||
Student vykoná praxi v plném rozsahu dle studijního plánu. K udělení zápočtu předloží záznamy o své pedagogické činnosti a potvrzení o vykonané praxi. Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (26.09.2019)
|
|
||
HÁJKOVÁ,V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada2010. ISBN 978-80-247-3070-7 MULLER,O a kol. Dítě se speciálními potřebami v běžné škole. UP Olomouc 2001. ISBN 80-244-0231-9 BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Brno 2016. ISBN 978-80-7315-255-0 BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení. Brno 2007. ISBN 978-80-7315-140-9 RVP a ŠVP pro ZŠ, pro ZŠ speciální Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (18.10.2018)
|