Oborová praxe III. - OBSP18703
|
|
|
||
Student volí ta zařízení a věkové skupiny tak, aby v průběhu studia absolvoval tři věkové skupiny a alespoň tři druhy a tři
typy zařízení. O své praxi si vede osobní záznamy a na svoji speciálně pedagogickou činnost se soustavně připravuje jak
teoreticky, tak prakticky. Student předloží v písemné podobě aplikaci teoretických vědomostí do praxe. Orientace v
odborné literatuře bude korespondovat s typem a druhem zvolené praxe. Ze studie bude zřejmé propojování mezioborových
poznatků a souvislostí do praxe a vlastní přínos speciálně pedagogické činnosti studenta.
Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (06.03.2010)
|
|
||
Studenti vykonájí praxi v plném rozsahu. K zápočtu přinesou potvrzení o vykonané praxi a osobní záznamy z praxe Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (01.10.2018)
|
|
||
HÁJKOVÁ,V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada2010. ISBN 978-80-247-3070-7 MULLER,O a kol. Dítě se speciálními potřebami v běžné škole. UP Olomouc 2001. ISBN 80-244-0231-9 BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Brno 2016. ISBN 978-80-7315-255-0 BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení. Brno 2007. ISBN 978-80-7315-140-9 RVP a ŠVP pro ZŠ, pro ZŠ speciální Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (01.10.2018)
|