PředmětyPředměty(verze: 962)
Předmět, akademický rok 2024/2025
   Přihlásit přes CAS
Program řízené reflexe spec. pedagoga I. - OBPS18911
Anglický název: Directed Reflection Program for Special Educators I
Zajišťuje: Katedra speciální pedagogiky (41-KSP)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2011
Semestr: zimní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/2, Z [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Korekvizity : OBPS18099
Je korekvizitou pro: OBPS18012, OBPS18110, OBPS18099, OBPS18130, OBPS18120, OBPS18011, OBPS18140
Je prerekvizitou pro: OBPS18522, OBPS18013, OBPS18335, OBPS18333, OBPS18912, OBPS18331, OBPS18334, OBPS18332, OBPS18521, OBPS18324, OBPS18322, OBPS18321, OBPS18323, OBPS18014, OBPS18523
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Vliv rodinné konstelace na vznik poruch chování. Základní faktory a komunikační techniky narušující integrovaný vývoj osobnosti, psychická deprivace, chronická frustrace, konfliktní a stresové situace, traumatické události. Specifické znaky krizové intrevence, chyby při poskytování krizové intervence. Zvládání základních terapeutických přístupů (Franz Alexander - význam korektivní emoční zkušenosti, kognitivně behaviorální přístupy a další).
Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (23.06.2009)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK