|
|
|
||
Organizace a metody výuky matematiky, práce s pomůckami,
testování znalostí, výuka žáků se specifickými potřebami, kurikulum.
Předmět umožňuje studentům blíže nahlédnout na práci učitele matematiky
po praktické stránce prostřednictvím modelace konkrétních pedagogických
situací a diskuzí se zkušenými učiteli.
Poslední úprava: Staněk Jakub, RNDr., Ph.D. (12.02.2018)
|
|
||
Aktivní účast na hodinách, zapojení se do diskuzí. Vypracování a prezentace úkolu na dané téma ve stanoveném termínu. Témata a termíny se posluchači dozví na první hodině. Tolerovány jsou vzhledem k pedagogickým praxím nejvýše dvě absence. Povaha předmětu neumožňuje opravný termín zápočtu v daném semestru. Výuka může probíhat i distanční formou. Poslední úprava: Moravcová Vlasta, RNDr., Ph.D. (30.04.2020)
|
|
||
Hrubý D.: Příručka pro začínající učitele matematiky, Trifox, Šumperk, 2009 Zelinková O.: Poruchy učení, Portál, Praha, 2009 Zormanová L.: Výukové metody v pedagogice, Grada, Praha, 2012 Školský zákon a další dokumenty MŠMT Rámcové vzdělávací programy Katalog požadavků zkoušek společné části maturitní zkoušky - matematika Učebnice matematiky Poslední úprava: Moravcová Vlasta, RNDr., Ph.D. (07.02.2018)
|
|
||
Předmět seznamuje studenty s realitou povolání učitele matematiky. Obsahem je školská legislativa, metody výuky, kurikulární dokumenty, příprava tematického plánu, přijímací a maturitní zkoušky, digitální technologie ve výuce, ověřování znalostí žáků, práce s nadanými žáky a s žáky se specifickými poruchami učení. Poslední úprava: Moravcová Vlasta, RNDr., Ph.D. (07.02.2018)
|