Předmět přímo navazuje na Programování pro deskriptivní geometrii I. Cílem je další prohloubení poznatků,
osvojení rozličných základních algoritmů, datových struktur a principů tvorby větších celků.
Poslední úprava: T_KDM (20.04.2012)
The course is a continuation of Computer programming for descriptive geometry I. The aim is to improve
programming abilities, to learn various standard algorithms, data structures and the creation of larger projects.
Poslední úprava: T_KDM (20.04.2012)
Podmínky zakončení předmětu
Zápočet získá student za vypracování zápočtového programu a jeho odevzdání do termínu stanoveného cvičícím.
Poslední úprava: Richter Jaroslav, RNDr. Ing. (12.06.2019)
Literatura -
Töpfer, P. Algoritmy a programovací techniky, Prometheus, Praha 1995.
Wróblewski, P. Algoritmy - Datové struktury a programovací techniky, Computer Press, Praha, 2004.
Wirth N. Algorithms and Data Structures, Prentice Hall, 1985.
Poslední úprava: T_KDM (27.04.2012)
Töpfer, P. Algoritmy a programovací techniky, Prometheus, Praha 1995.
Wróblewski, P. Algoritmy - Datové struktury a programovací techniky, Computer Press, Praha, 2004.
Wirth N. Algorithms and Data Structures, Prentice Hall, 1985.
Poslední úprava: T_KDM (27.04.2012)
Požadavky ke zkoušce
Zkouška má písemkou a ústní část. Podmínkou připuštění ke zkoušce je získání zápočtu.
Písemná část vyžaduje vyřešení několika zadaných úloh vycházejících ze sylabu předmětu. Součástí zkoušky jsou úlohy vyžadující návrh a popis algoritmu i úlohy teoretické.
Ústní část sestává z diskuze nad písemnou částí a případně z odpovědí na doplňkové otázky vycházející ze sylabu.
Poslední úprava: Richter Jaroslav, RNDr. Ing. (12.06.2019)