|
|
|
||
Používání nástrojů specifických pro tvorbu počítačových her má v odvětví dlouholetou tradici. Dnes již prakticky
žádné studio nevyvíjí hry bez podpory software třetích stran. V rámci předmětu bude představen vybraný software
pro podporu vývoje počítačových her v řízeném kódu, na kterém bude demonstrována podpora implementace:
herních mechanik, herního uživatelského rozhraní, level designu, umělé inteligence, animací, hudby a zvuků
včetně tvorby vlastních nástroju pro usnadnění těchto implementací.
Poslední úprava: Töpfer Pavel, doc. RNDr., CSc. (24.01.2019)
|
|
||
Získání základních praktických dovedností s tvorbou počítačových her pro řízený kód skrz implementaci různých herních mechanik. Poslední úprava: Töpfer Pavel, doc. RNDr., CSc. (24.01.2019)
|
|
||
Předmět je zakončen zápočtem. K získání zápočtu se požaduje vytvoření herního prototypu ve vybraném software podporující vývoj počítačových her v řízeném kódu. Tyto počítačové hry je možné odevzdávat opakovaně, dokud nesplní požadavky cvičícího. Poslední úprava: Gemrot Jakub, Mgr., Ph.D. (15.07.2020)
|
|
||
Knihy: Palacios, J. (2018). Unity 2018 Artificial Intelligence Cookbook: Over 90 recipes to build and customize AI entities for your games with Unity. Packt Publishing Ltd. Hocking, J. (2017). Unity in Action: Multiplatform game development in C#. Manning.
Internetové zdroje: Unity3D, https://unity3d.com/ Poslední úprava: Töpfer Pavel, doc. RNDr., CSc. (24.01.2019)
|
|
||
Cvičení zaměřená na jednotlivé oblasti práce s Unity 3D dle sylabu. Poslední úprava: Gemrot Jakub, Mgr., Ph.D. (15.07.2020)
|
|
||
Předmět nemá žádnou zkoušku, pouze zápočet. Poslední úprava: Gemrot Jakub, Mgr., Ph.D. (15.07.2020)
|
|
||
Unity3D Přehled jednotlivých částí engine: architektura herního kódu (C#), strom scény, komponentový model herních objektů, osvětlení scény, materiály (různé renderovací jednotky), graf visuálních efektů, skriptování pomocí C#, fyzika, animace, pluginy, job systém, entity-component systém, profilování hry. Poslední úprava: Töpfer Pavel, doc. RNDr., CSc. (24.01.2019)
|