|
|
|
||
Předmět poskytuje studentům hlubší vhled do problematiky herních studií a seznamuje je s aktuálními tématy
oboru. Mezi probíraná témata patří design a vývoj počítačových her, persvazivní a vážné počítačové hry, herní
průmysl v 21. století a vztah mezi počítačovými hrami, politikou, historií a náboženstvím. Cílem předmětu je
rozvinout hlubší porozumění média počítačových her a schopnost designu a vývoje vážných her. Předmět je
vyučován v anglickém jazyce.
Poslední úprava: Holan Tomáš, RNDr., Ph.D. (07.05.2019)
|
|
||
Seznámit studenty s aktuálními tématy vědeckého oboru herních studií. Poslední úprava: Gemrot Jakub, Mgr., Ph.D. (16.07.2020)
|
|
||
Metody hodnocení: 10 % Tvorba týmu, odevzdání herního konceptu 10 % Midterm prezentace her 40 % Závěrečná prezentace her 40 % Odevzdání finální verze vytvořené hry Poslední úprava: Gemrot Jakub, Mgr., Ph.D. (16.07.2020)
|
|
||
AARSETH, Espen J. Cybertext: Perspectives on Ergodic Literature. Baltimore: The Johns Hopkins University Press, 1997. 203 s. ISBN 0-8018-5579-9.
BOGOST, Ian. Persuasive Games: The Expressive Power of Videogames. Cambridge: The MIT Press, 2007. 464 s. ISBN 978-0-262-02614-7.
JAHN-SUDMANN, Andreas; STOCKMANN, Ralf (ed.). Computer Games as a Sociocultural Phenomenon. New York: Palgrave Macmillan, 2008. 256 s.
JUUL, Jesper. A casual revolution: reinventing video games and their players. Cambridge: MIT Press, 2010. 252 s. ISBN 978-0-262-01337-6.
THOMPSON, Jason C.; Marc A. OUELLETTE. The Game Culture Reader. CSP, 2013. ISBN 1-443-84094-7. Poslední úprava: Gemrot Jakub, Mgr., Ph.D. (16.07.2020)
|
|
||
The course will be taught every two weeks on Wednesdays 10:50 - 12:20 AM, in the room no. 303 at Hybernská 3. We start on February 15, 2023. If you want to be enrolled to the course you have to attend the first lecture.
Introduction Video Games and Globalization Serious Video Game Development Video Games and History Video Games and Religion Video Games and Politics Project Presentation Poslední úprava: Šisler Vít, doc. Mgr., Ph.D. (14.02.2023)
|