|
|
||
Předmět poskytuje studentům hlubší vhled do problematiky herních studií a seznamuje je s aktuálními tématy oboru. Mezi probíraná témata patří design a vývoj her, persvazivní a vážné hry, herní průmysl v 21. století a vztah mezi počítačovými hrami, politikou, historií a náboženstvím. Cílem předmětu je rozvinout hlubší porozumění média počítačových her a schopnost designu a vývoje vážných her. Předmět je vyučován v anglickém jazyce.
Poslední úprava: Šisler Vít, doc. Mgr., Ph.D. (10.02.2022)
|
|
||
The course will be taught every two weeks on Wednesdays 10:50 - 12:20 AM, in the room no. 303 at Hybernská 3. We start on February 15, 2023. If you want to be enrolled to the course you have to attend the first lecture. Poslední úprava: Šisler Vít, doc. Mgr., Ph.D. (14.02.2023)
|
|
||
AARSETH, Espen J. Cybertext: Perspectives on Ergodic Literature. Baltimore: The Johns Hopkins University Press, 1997. 203 s. ISBN 0-8018-5579-9. BOGOST, Ian. Persuasive Games: The Expressive Power of Videogames. Cambridge: The MIT Press, 2007. 464 s. ISBN 978-0-262-02614-7. JAHN-SUDMANN, Andreas; STOCKMANN, Ralf (eds.). Computer Games as a Sociocultural Phenomenon. New York: Palgrave Macmillan, 2008. 256 s. JUUL, Jesper. A Casual Revolution: Reinventing Video Games and Their Players. Cambridge: MIT Press, 2010. 252 s. ISBN 978-0-262-01337-6. THOMPSON, Jason C.; Marc A. OUELLETTE. The Game Culture Reader. CSP, 2013. ISBN 1-443-84094-7. Poslední úprava: Šisler Vít, doc. Mgr., Ph.D. (10.02.2020)
|
|
||
Introduction Video Games and Globalization Game Design and Development Video Games and Politics Video Games and History Video Games and Religion Project Presentation Poslední úprava: Šisler Vít, doc. Mgr., Ph.D. (10.02.2020)
|