|
|
|
||
The aim of the course is to provide participants with basic knowledge and skills in the field of didactics in accordance with the performance of their profession.
Last update: Mück David, Mgr. (27.01.2023)
|
|
||
Zkouška: viz tematické okruhy Specifické činnosti učitele chemie a jeho žáků. Didaktické hry s chemickou tematikou. Experimentování v chemii a její výuce. Modelování v chemii a její výuce. Vizualizace v chemii a její výuce. Symbolizace v chemii a její výuce. Elementarizace v chemii a její výuce. Vyučovací předmět chemie jako model chemie. Projekty výuky chemie v posledním století. Učitel chemie. Pozn.: Dle aktuální situace – distanční forma, včetně atestace. Last update: Mück David, Mgr. (27.01.2023)
|
|
||
HOLADA, K. Agogika chemie. Praha: UK PedF, 2013. HOLADA, K. Edukační experiment v chemii. Praha, UK PedF, 2011. ISBN 978-80-260-004. Též HOLADA, K. a J. JELÍNKOVÁ. Chemie a společnost. Praha: UK PedF 2011. ISBN 978-80-260-0044. Též e-kniha Tři antologie reprintovaných článků. I. Speciální didaktika chemie. II. Pedagogika chemie. III. Agogika chemie. Last update: Mück David, Mgr. (27.01.2023)
|
|
||
Obsahové vymezení: Vymezení obsahu a základních pojmů předmětu, interdisciplinární vztahy. Didaktické principy a metody výuky aplikované na konkrétní předmět. Organizační formy. Tvorba vlastních výukových materiálů, tvorba testů. Problematika hodnocení. RVP, ŠVP. Reflexe a hodnocení. Last update: Mück David, Mgr. (27.01.2023)
|