|
|
|
||
Poslední úprava: JOSIFKO (09.01.2008)
Psychologie a reklama Seminář zaměřený na hledání vazeb mezi psychologií a reklamou. Předpokladem je znalost základní psychologické literatury a dostatečná znalost televizní reklamy. 1/ Náhledy na osobnost jednotlivých psychologických směrů (psychoanalýza, Gestalt terapie, behaviorismus, humanistické směry) aplikované na reklamu. 2/ Prostředky reklamy ve světle psychologie. 3/ Reklama a obranné mechanismy agrese nebo katarze? 4/ Sugesce a sugestibilita a jejich účinnost v reklamě. 5/ Narativní vzorce reklamy. 6/ Norma a nenorma, totem a tabu v reklamě. 7/ Působení reklamy na jednotlivé vrstvy psychiky. 8/ Ukázky reklamy a jejich rozbor. |
|
||
Poslední úprava: JOSIFKO (09.01.2008)
Tento kurz je povinnou součástí certifikovaného programu kreativního modulu "Reklama" - při zapisování mají přednost ti studenti, kteří mají zapsaný certifikovaný program jakožto celek. |