|
|
|
||
Poslední úprava: JOSIFKO (09.01.2008)
|
|
||
Poslední úprava: JOSIFKO (09.01.2008)
|
|
||
Poslední úprava: JOSIFKO (09.01.2008)
Témata přednášek: 1. Základní pojmy a koncepty managementu firmy v informační společnosti, role člověka na různých úrovních řízení, formální a neformální řízení, definovanost pravomocí a odpovědností a mocenský boj ve firmě, disciplina x kreativita, motivace x sankce, komunikace x utajování informací, zdroje konfliktů, identifikace a řešení 2. Hierarchická řídící struktura firmy ? přednosti a omezení, stabilita pracovníků, motivace, měřitelnost podílu osob na výsledcích firmy 3. Plánování, řízení, vedení 4. Procesně orientované řízení firmy ? kriteria volby, flexibilita, motivace, měřitelnost podílu osob na výsledcích firmy 5. Vývoj firmy a řízení změn, personální aspekty krizových situací 6. Role obchodu z hlediska komunikace a informací, spokojenost zákazníka, sledování potřeb a zájmů zákazníka, obchodní strategie, personální aspekty obchodu 7. Role vlastníků a managementu z hlediska komunikace a informací. Loajalita firmy k zaměstnanci, loajalita zaměstnance k firmě 8. Základní pojmy a koncepty informačního managementu 9. Informační a procesní model firmy. Hlavní hodnoty firmy, role jednotlivých částí firmy, jak určit strategicky významné části a navrhnout jejich další dlouhodobý rozvoj 10. Co je nezbytná infrastruktura a kdy ji lze nahradit externími službami (outsourcing, strategické partnerství, obchodní partner, výhody a rizika) a jaké vlastní pracovníky musí firma mít 11. Závislost firmy na informačním systému, hodnota informací, hodnota znalostí pracovníků, hodnota loajality pracovníků 12. Bezpečnost informací a její zajištění Témata seminářů: odpovídají tematickému zaměření přednášek. Studenti budou zpracovávat a obhajovat týmové práce jako podmínku splnění atestu |
|
||
Poslední úprava: JOSIFKO (09.01.2008)
Předpoklady: základní znalosti psychologie, sociologie, managementu firmy, organizace tvůrčích a projekčních činností a informatiky |