PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Firemní kultura - seminář - YQ103ES11
Anglický název: Company Culture - Seminar
Zajišťuje: Program SHV - Kvalifikační modul (24-QM)
Fakulta: Fakulta humanitních studií
Platnost: od 2001
Semestr: letní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:0/0, KZ [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Kompetence:  
Stav předmětu: zrušen
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Úroveň:  
Staré označení: Q103ES11I
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: JOSIFKO (09.01.2008)
Cíl kurzu a formy výuky: Upevnit poznatky kurzu "Firemní kultura" cvičeními, případovými studiemi, anketami a diskusemi. Po absolvování budou studenti připraveni aplikovat získané znalosti do praxe. Popis kurzu obecně: Aplikace poznatků kurzu "Firemní kultura" do praktické roviny. Dále viz témata seminářů.
Literatura
Poslední úprava: JOSIFKO (09.01.2008)

  • Viz kurz Firemní kultura + pracovní listy, připravené garantem.

Sylabus
Poslední úprava: JOSIFKO (09.01.2008)

Témata seminářů:

1. Vnitřní etika korporací - beseda, anketa.

2. Mobbing jako pokleslá forma vztahů ve firmě - "brainstorming" možných typů.

3. Jsou ve firmě potřebné odbory? Diskuse.

4. Etické kodexy - typy, komparace.

5. Rozbor etických kodexů ve vybraném odvětví s vyhledáním základních hodnot či vizí.

6. Tvorba vzorového etického kodexu s využitím internetu.

7. Corporate Design - ukázka výročních zpráv; příklady z firemní i reklamní praxe.

8. Firemní styl - diskuse o různých typech; tradice versus "postmoderna" apod.

9. Slogany v bankovnictví a u realitních činností - hodnocení z různých aspektů.

10. Interkulturní management - případová studie na základě národních mentalit i konkrétní praxe jednotlivých

zemí.

11. Interkulturní management v českých podnicích se zahraničními vlastníky - beseda.

12. PR kampaně i PR každodennost: vztah k médiím, tiskové konference, články a speciální publikace, formy

firemní prezentace, krizová komunikace aj. - výměna zkušeností, konkrétní ukázky.

13. PR a nahlédnutí do sféry reklamy - konkrétní případy.

Vstupní požadavky
Poslední úprava: JOSIFKO (09.01.2008)

Současné absolvování kurzu "Firemní kultura"

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK