PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Management a marketing - seminář - YQ102ES11
Anglický název: Management and Marketing - Seminar
Zajišťuje: Program SHV - Kvalifikační modul (24-QM)
Fakulta: Fakulta humanitních studií
Platnost: od 2004
Semestr: zimní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/0, KZ [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Kompetence:  
Stav předmětu: zrušen
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Úroveň:  
Staré označení: Q102ES11I
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: JOSIFKO (09.01.2008)
Semináře budou probíhat jako krátké přednášky s navazujícími praktickými příklady spojenými s diskusí a četnými cvičeními, hlavně ve skupinách. Důraz je kladen na aktivní vystupování a samostatné myšlení. Seminární práce prezentují studenti formou moderace před a spolu s kolegy, kteří provádějí kritický rozbor.Kurz vyučuje Ing. Luboš Holan, který řadu let žije v Mnichově, je seznámen s německým managementem. U nás je jednatelem firmy Bohemia-Real Invest. Přednášky a seminář tvoří ucelený blok. Součást certifikovaného programu Aplikovaná ekonomie, který v zimním semestru zahrnuje ještě Bankovnictví I.,Podnikovou eknomiku a podnikatelské plánování I., Účetnictví I., Právní skutečnosti v praxi I., Řízení projektů a konzultační činnost.
Literatura
Poslední úprava: JOSIFKO (09.01.2008)

  • Reich R.B., Dílo národů, Prostor 1995, Wolf, Seitz, Neumaier, Marketing, Manz Verlag Muenchen 1989, Balzer K., Die McKinssey-Methode, Ueberreuter Muenchen 2000

Sylabus
Poslední úprava: JOSIFKO (09.01.2008)

Marketing v praxi.

Praktické ukázky jednotlivých nástrojů marketingu.

Příklady práce v reklamě.

Reklama v rozhlase a televizi.

Praktické příklady.

Nácvik nástrojů.

Nácvik formou skupinové práce.

Rozbor některé semestrální práce.

Správné vedení rozhovoru.

Jak správně přednášet.

Nácvik moderačních postupů.

Samosstatné moderace.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK