Design kvantitativního výzkumu II. (kombinovaná forma) - YMH140
|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Karolína Šedivcová (19.04.2018)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Stanislav Hampl (13.06.2019)
samostatný projekt sociologického výzkumu |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Karolína Šedivcová (19.04.2018)
1. Práce tazatele, vedení rozhovoru. 2. Tazatelské sítě. 3. Smíšený mód dotazování. 4. Etické a právní souvislosti empirického výzkumu. 5. Základní zpracování dat, příprava dat pro analýzu. 6. Závěrečná zpráva a další výstupy z výzkumu. 7. Sekundární analýza výzkumných dat. 8. Aplikace kvantitativního výzkumu v oblasti zkoumání postojů, hodnot, veřejného mínění. 9. Aplikace kvantitativního výzkumu v oblasti zkoumání politiky, volebního chování. 10. Aplikace kvantitativního výzkumu v oblasti zkoumání médií. 11. Aplikace kvantitativního výzkumu v oblasti zkoumání trhu. 12. Sociologický výzkum v mediálním prostoru. 13. Závěrečná diskuse o metodologických problémech dané oblasti.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
|