|
|
|
||
Poslední úprava: JOSIFKO (09.01.2008)
|
|
||
Poslední úprava: JOSIFKO (09.01.2008)
. Bude věnována pozornost následujícím tématům: 1/ Znak a jeho teorie. 2/ Alternativa ostenze. 3/ Alternativa symbolu. 4/ Aspekty persuazivní komunikace. I.-III. 5/ Rétorika. 6/ Mluvní akty. 7/ Stručné dějiny reklamy. Vládnoucí teorie reklamy. Funkce reklamy. 8/ Teorie artefaktů. I.-II. 9/ Magie a reklama. 10/ Reklama a umění. 11/ Slovo-obraz-zvuk-akce. Analýzy a syntézy. 12/ Hudba.Forma a výraz. Teorie interpersonálního působení. 13/ Sympraxis. Součástí práce ve skupině budou referáty k teoretickým i praktickým /analytickým/ otázkám Doporučená literatura: Barthes, R.: Nulový stupeň rukopisu. Praha:Čs.spisovatel- 1967. Doubravová,J.:Sémantické gesto. Praha:Karolinum-2001. Doubravová,J.: Dialog a imaginace.Praha:Supraphon-1998. Eco,U.: Mysl a smysl.Praha: Vize 97-2000. Goodman,N.: Způsoby světa-tvorby. Bratislava:Archa-1996. Lorenz,K.: Osmero smrtelných hříchů.Praha:Panorama-1990. Mathauser,Z.:Metodologické meditace aneb tajemství symbolu.Brno:Blok- 1989. Osolsobě,I.: Divadlo, které mluví,zpívá a tančí.Praha:Supraphon-1975. Tondl,L.: Mezi epistemologií a sémiotikou.Praha,Filosofia-1996. Specielní literatura k jednotlivým tématům/ cizojazyčná/ bude jmenována v jejich kontextu. |