PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Introduction to Marketing - YBQAMT1
Anglický název: Introduction to Marketing
Zajišťuje: Program SHV - Kvalifikační modul (24-QM)
Fakulta: Fakulta humanitních studií
Platnost: od 2015
Semestr: zimní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:kombinovaná
Rozsah, examinace: zimní s.:1/0, KZ [HS]
Počet míst: neurčen / neurčen (20)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Kompetence:  
Stav předmětu: zrušen
Jazyk výuky: angličtina
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Úroveň:  
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
Garant: Ing. Richard Smejkal, Ph.D.
Mgr. Eliška Pincová
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: Mgr. Robert Bargel (17.06.2014)
Tento kurz je součástí certifikovaného programu Antropologie a management turismu (AMT). Je přístupný i ostatním studentům, avšak pro účastníky programu AMT je kurz nutnou prerekvizicí pro vykonání závěrečné zkoušky.
Cíl předmětu
Poslední úprava: Mgr. Lenka Halbichová (18.06.2014)

This course is a component of the whole program called The Anthropology and Management of Tourism. This

course is taught in English, and it is intended for students from Russia, mainly, but it is open for Erasmus students

too. For participants of program AMT is cours necessary requirement for final examination. The other courses of

program you find in SIS system under code YBQAMT%, other informations are in system Moodle

(www.fhs.cuni.cz).

MARKETING

(teachers ing. Alena Klapalová, ing. Michael Doležal)

Friday 11. 10. 2013 from 10:00 - to 16:00 room no. 6004 in Jinonice

Saturday 12. 10. 2013 from 10:00 - to 16:00 room no. 6022 in Jinonice

Sunday 13. 10. 2013 from 10:00 - to 16:00 room no. 6022 in Jinonice

Sylabus
Poslední úprava: Mgr. Eliška Pincová (25.09.2012)

An introductory course providing an overview of the marketing concept used as a framework for analyzing marketing situations and as a basis for general management situations. Students will use actual marketing cases and real life marketing issues in order to define problems, identify opportunities and interpret their implications for decision making. Among others the objectives of the course include:

 

- To provide an in-depth appreciation and understanding managing and delivering quality services.

 

- Participants opportunity to work with tools and strategies that address

 

- To develop an understanding of the ?state of the art?

- To promote a customer service-oriented mindset.

Doporučená literatura:

BOUČKOVÁ, J.a kol.: Marketing. 2003;

MEFFERT, H.: Marketing Management. 1996;

KOTLER, P.; ARMSTRONG, G.: Marketing. 2004;

KOTLER, P.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 2000;

MAJARO, S.: Základy gu. 1996; SVĚTLÍK, S.: Marketing - cesta k trhu. 2005;

ZYMAN, S.: Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali. 2005.

Další doporučené předměty
Poslední úprava: Mgr. Robert Bargel (17.06.2014)

Ostatní

předměty zahrnuté do programu AMT najdete v SIS pod kódem YBQAMT%, v nabídce kvalifikačního modulu a další

informace v Moodle.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK