Kurz má poskytnout studentům základní orientaci v oblasti 3D grafiky a animace. Důraz je kladen především na porozumění procesu tvorby 3D obsahu, jeho možnostem a jeho využití v nejrůznějších aplikacích (speciální efekty, interaktivní aplikace, vizualizace, VR, umělecká tvorba).
Poslední úprava: JOSIFKO (09.01.2008)
The aim of this course is to give students a good understanding in the theory and application practice of 3-D graphics design, particulary its use for interactive applications, artwork and desktop virtual reality development.
Literatura
Poslední úprava: PhDr. Daniel Říha, Ph.D. (04.03.2008)
Povinná:
Pavel Zoch, Paul Babb, Rick Barrett, Jason Goldsmith a Aaron Matthew. Cinema 4D Release 6 : modelování - animace - rendrování. Computer Press, Praha. 2004. ISBN: 80-251-0001-4.
Sylabus
Poslední úprava: JOSIFKO (09.01.2008)
Studenti jsou v průběhu kurzu prakticky seznámeni s jednotlivými fázemi přípravy a realizace 3D projektu... s důležitými informačními zdroji z této oblasti (Internet), s používanými nástroji, a s významnými společnostmi působícími v této oblasti, jak ve světě tak u nás (Internet).
1) Příprava projektu
2) Modelování
3) Přiřazovaní materiálů, texturování
4) Kompozice scény, kamera, světla
5) Animace
6) Příprava výpočtu a finální výpočet obrazu, animace
Po absolvovaní kurzu by měl být student schopen samostatně realizovat jednoduchý projekt ve 3D a dál se v případě zájmu samostatně vzdělávat s využitím internetových informačních zdrojů.