PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Reklamní texty - YBK3010ZI
Anglický název: Advertising Materials
Zajišťuje: Program SHV - Kreativní modul (24-CR)
Fakulta: Fakulta humanitních studií
Platnost: od 2015
Semestr: oba
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky:
Rozsah, examinace: 0/2, KZ [HT]
Počet míst: zimní:neurčen / neurčen (25)
letní:neurčen / neurčen (25)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Kompetence:  
Stav předmětu: zrušen
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Úroveň:  
Staré označení: YBK3010ZI
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
předmět lze zapsat v ZS i LS
Garant: PhDr. Zdeněk Křížek
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: Mgr. Jana Wohlmuth Markupová, Ph.D. (27.06.2011)
Kurz seznamuje posluchače se základy textové kreativní práce v reklamě (s přesahem do dalších forem marketingových komunikací, zejména PR). V teoretické části se posluchači seznámí se specifiky reklamní tvorby, s významem a možnostmi tvorby reklamního textu a se způsoby tvorby a užití strategických textových propagačních prostředků: název (firmy či produktu), slogan, headline aj. Dále jsou rozebrány zásady tvorby textu nejdůležitějších propagačních prostředků: TV spot, inzerát, rozhlasový spot, prospekt, webová stránka ad. Větší část kurzu je věnována praktickým cvičením: posluchači sami tvoří texty podle zadání, obhajují své návrhy v simulovaném výběrovém řízení, seznamují se se zásadami a průběhem zadání i schvalování apod.
Metody výuky
Poslední úprava: BLACKMAMBA (29.06.2009)

Výstupem k atestaci je především soubor návrhů reklamních textů, které posluchač v daném semestru vypracoval na zvolené téma jako kreativní podklad pro fiktivní propagační (reklamní) kampaň.

Sylabus
Poslední úprava: JOSIFKO (09.01.2008)

Teorie reklamních textů (místo reklamy v marketingovém mixu, typy reklamy, místo reklamy v komunikačním procesu, klasický model působení reklamních prostředků - AIDA, tvorba reklamních prostředků obecně, subjektivní a objektivní podmínky pro tvůrčí činnost v reklamě, spolupráce textaře, grafika a fotografa při tvorbě reklamních prostředků)

Textové součásti Corporate Identity (tvorba názvu firmy či produktu, tvorba sloganu)

Tvorba textu hlavních reklamních prostředků (leták, prospekt, katalog, inzerát, RP článek, scénář rozhlasového spotu, námět TV spotu).

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK