Poslední úprava: Mgr. Jana Wohlmuth Markupová, Ph.D. (27.06.2011)
Kurz seznamuje posluchače se základy textové kreativní práce v reklamě (s přesahem do dalších forem marketingových
komunikací, zejména PR). V teoretické části se posluchači seznámí se specifiky reklamní tvorby, s významem a možnostmi
tvorby reklamního textu a se způsoby tvorby a užití strategických textových propagačních prostředků: název (firmy či
produktu), slogan, headline aj. Dále jsou rozebrány zásady tvorby textu nejdůležitějších propagačních prostředků: TV spot,
inzerát, rozhlasový spot, prospekt, webová stránka ad.
Větší část kurzu je věnována praktickým cvičením: posluchači sami tvoří texty podle zadání, obhajují své návrhy v
simulovaném výběrovém řízení, seznamují se se zásadami a průběhem zadání i schvalování apod.
Poslední úprava: Bc. Lenka Lukešová (03.06.2011)
A combination of lectures and practical workshops, this course is designed for students to develop their skills in creating advertising materials.
Metody výuky
Poslední úprava: BLACKMAMBA (29.06.2009)
Výstupem k atestaci je především soubor návrhů reklamních textů, které posluchač v daném semestru vypracoval na zvolené téma jako kreativní podklad pro fiktivní propagační (reklamní) kampaň.
Sylabus
Poslední úprava: JOSIFKO (09.01.2008)
Teorie reklamních textů (místo reklamy v marketingovém mixu, typy reklamy, místo reklamy v komunikačním procesu, klasický model působení reklamních prostředků - AIDA, tvorba reklamních prostředků obecně, subjektivní a objektivní podmínky pro tvůrčí činnost v reklamě, spolupráce textaře, grafika a fotografa při tvorbě reklamních prostředků)
Textové součásti Corporate Identity (tvorba názvu firmy či produktu, tvorba sloganu)
Tvorba textu hlavních reklamních prostředků (leták, prospekt, katalog, inzerát, RP článek, scénář rozhlasového spotu, námět TV spotu).