PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Writing competence II. - OEN2306014
Anglický název: Writing competence II.
Zajišťuje: Katedra francouzského jazyka a literatury (41-KFJL)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2021
Semestr: oba
E-Kredity: 2
Rozsah, examinace: 0/1, KZ [HT]
Počet míst: zimní:neurčen / neurčen (neurčen)
letní:neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: zrušen
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
předmět lze zapsat v ZS i LS
Garant: PhDr. Kateřina Suková Vychopňová, Ph.D.
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: ESSEROVK (17.01.2011)
Osvojení francouzských myšlenkových postupů a způsobů reflexe a jejich písemné podoby - résumé, syntéza, "dissertation" (analytické zpracování daného tématu a formulace argumentů). Materiály : články z tisku, popularizované texty z oblasti literární kritiky a sociologie. Tematický rámec : současná Francie a frankofonní svět. Součástí kurzu mohou být i přednášky organizované ve spolupráci s frankofonními spisovateli a vysokoškolskými pedagogy a písemné zpracování probraného tématu.
Literatura
Poslední úprava: ESSEROVK (17.01.2011)

B. CHOVELON ; M.-H. MORSEL, Le Résumé, le Compte rendu, la Synth?se. Grenoble : PUG, 2002.

J. CLARET, Organiser la pensée : une formation méthodologique au travail intellectuel, connaissance du probl?me et applications pratiques. Paris : ESF, 1989.

G. CLERC, 50 mod?les de résumés de textes. Paris : Marabout, 1992.

C. COMPTE, La video en classe de langue. Paris : Hachette, 1993.

F. DAUZAT-SABATELLI, Préparation aux examens DELF DALF, compréhension et expression écrites. Paris : Cle International, 1996.

T. LANCIEN, Analyser et choisir des documents audiovisuels authentiques pour l'apprentissage des langues. Video et apprentissage. Paris : Innovations pédagogiques, Minist?re de l'Éducation nationale, 1991.

Y. LE LAY, Savoir rédiger, Paris : Larousse, 1997.

A. PACTHOD, P. ROUX, 80 fiches pour la production en classe. Paris : FLE, 2004.

Y. STALONI, Méthodes de contraction et de synth?se de textes, Paris : Ellipses, 1981.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK