|
|
Soubory | Komentář | Kdo přidal | |
Steps to an Effective Presentation + phrases (1) (1).pdf | Pravidla akademické prezentace + anglická frazeologie | ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. | |
Theme 01 Romanticism.docx | Téma 1 | ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. | |
Theme 02 Realism (1).docx | Téma 2 | ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. | |
Theme 03 Impressionism (2).docx | Téma 3 | ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. | |
Theme 04 Post-Impressionism.docx | Téma 4 | ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. | |
Theme 05 Expressionism (1).docx | Téma 5 | ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. | |
Theme 06 Fauvism (1).docx | Téma 6 | ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. | |
Theme 07 Cubism (1).docx | Téma 7 | ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. | |
Theme 08 Dadaism (1).docx | Téma 8 | ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. | |
Theme 09 Futurism.docx | Téma 9 | ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. | |
Theme 10 Abstrct Expressionism (1).docx | Téma 10 | ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. | |
Theme 11 Pop Art (1).docx | Téma 11 | ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. | |
Theme 12 Minimalism.docx | Téma 12 | ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. |
|
||
Poslední úprava: ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. (07.10.2023)
Předpokládaný rozsah domácí přípravy: 1-2 hodiny týdně k vypracování povinného metodického a jazykového materiálu, který musí být odevzdán vždy nejpozději 48 hodin před následující hodinou (platforma google classroom). |
|
||
Poslední úprava: ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. (25.09.2023)
Cílem předmětu je rozvoj akademických kompetencí v anglickém jazyce.
|
|
||
Poslední úprava: ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. (07.10.2023)
Výchozí studijní texty vloženy v SISu. Další aktuální texty budou případně zaslány via email/google classroom stream. Doporučená literatura: O'DELL, Felicity - MCCARTHY, Michael. Academic Vocabulary in Use. Cambridge: Cambridge University Press, 2008. JORDAN, R. R. Academic Writing Course. Study Skills in English. Harlow: Essex, UK, 2006. DUŠKOVÁ, Libuše a kol. Mluvnice současné angličtiny na pozadí češtiny. Praha: Academia, 2006. Elektronická verze: emsa.ff.cuni.cz. MURPHY, Raymond. English Grammar in Use (New Edition). Cambridge: Cambridge University Press, 2004. STRNADOVÁ, Zora. Mluvnice angličtiny (ke kursu Professional English). Praha: Leda, 2002. HAIS, Karel - HODEK, Břetislav. Velký anglicko-český slovník. Praha: Academia, 1991. STRETTIOVÁ, Terezie J. Anglicko-český teologický slovník. Praha: Karolinum, 1994. MIKULICOVÁ, Mlada. Anglické texty pro teology. Praha: Karolinum, 2002. webové stránky https://library.diplomatic.ac/wp-content/uploads/2020/01/epdf.pub_academic-vocabulary-in-use-with-answers.pdf https://dl2.languagecentre.ir/Writing/Academic_Writing_Course%20[www.languagecentre.ir].pdf http://www.uefap.net/ https://owl.english.purdue.edu/owl/section/1/2/ http://www.thesaurus.com/ http://www.dictionary.com/ |
|
||
Poslední úprava: ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. (07.10.2023)
The flipped classroom method is used in the teaching: students are given initial material (SIS and google classroom) to prepare at home, and then the topic is discussed further in the seminar. |
|
||
Poslední úprava: ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. (29.09.2023)
Sylabus (včetně metodických a jazykových podkladů k vypracování) se formáně shoduje s tematickými okruhy pro studenty dějin umění, přesto nabízí bohatou škálu pro vlastní oborové pojetí. Každému tématu sylabu odpovídá orientační téma pro prezentaci. Všechny prezetace musejí v první řadě splňovat formální náležitosti akademické prezentace!!! Pro provedení + anglickou frazeologii je v SISu přiložen soubor Steps to an effective presentation. Povinné tematické prezentace v ZS mají diskursivní charakter. Dvojice studentů si zaopíše prezentaci na dané téma výukového týdne (viz níže). Studenti spolu budou konzultovat vlastní úhlel pohledu a představí téma společně, byť každý z nich má možnost zcela osobního zracování (i na základě oborové specializace). Důraz je dále kladen na schopnost spoluráce a kreativního řešení společné prezentace + na dodržení metodických prvků prezentace + na jazykovou komptenci (frazeologiepro akadamické prezentace). Součástí prezentace je vypracování jednostránkového handoutu pro posluchače (kolegy studenty). Časový limit pro společnou prezentaci je min 15 a max 20 minut! Témata odpovídají 12 výukovým týdnům a vymezují i historické období pro prezentace studentů dějin evropské kultury (v prvním výukovém týdnu se prezentace nekonají): Theme 1: Romanticism Theme 2: Realism Theme 3: Impressionism Theme 4: Post Impresionism Theme 5: Expressionism Theme 6: Fauvism Theme 7: Cubism Theme 8: Dadaism Theme 9: Futurism Theme 10: Abstract Expressionism Theme 11: Pop Art + Christmas in art and theology Theme 12: Minimalism + Summary of the term topics Daná témata sylabu budou ze strany vyučující alternativně doplněna a rozšířena (teoretická metodika, reflexe aktuálních událostí atp.) |
|
||
Poslední úprava: ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. (07.10.2023)
1) Aktivní účast na hodinách (povoleny 2 absence) a plnění a včasné odevzdání domácí přípravy (výhradně na platformě google classroom, nejpozději 48 hodin před následující lekcí). 2) Ústní prezentace ve dvojici (celkový čas 15–20 min) 3) Závěrečný písemný test nebo absolvování kolokvia. V případě 100% slnění předchozích tří povinností může být od závěrečného testu či kolokvia upuštěno. |