|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Dušan Andrš, Ph.D. (13.09.2017)
Prakticky orientovaná výuka klade důraz na rozvoj schopnosti reagovat ve vyšších nežli základních komunikačních situacích a práci s textem za pomoci překladačů a slovníků. Součástí výuky jsou i pokročilejší exkurze do reálií. Nedílnou součástí výuky jsou kulturně poznávací bloky, které umožní studentům porozumět rozdílnosti civilizací a způsobu komunikace, což je nezbytné pro úspěšné zvládnutí orientace v pracovních a společenských vztazích. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Dušan Andrš, Ph.D. (13.09.2017)
Předmět je koncipován jako série interaktivních seminářů a cvičení, jejichž cílem je zvýšit kvalifikaci absolventů pro uplatnění na domácím a zahraničním trhu práce. Získané kompetence: Student je po absolvování schopen číst krátké texty; rozumí krátkým písemným sdělením a umí napsat jednoduchý krátký dopis s pomoci překladačů a slovníků. Rozumí větám a často používaným slovům; je schopen postihnout hlavní smysl jednoduchých oznámení. Zvládá krátkou společenskou a pracovní konverzaci, i když tuto sám aktivně nemusí vést. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Dušan Andrš, Ph.D. (24.09.2020)
Předmět je zakončen kolokviem ve formě písemného testu a ústního rozhovoru |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Marta Chromá, Ph.D. (16.01.2015)
1. Gramatika - pokračování ze ZS 2. Tematické okruhy pro rozvoj mluvních dovedností: a. Rodina a přátelé b. Vzdělávací systém c. Reálie Číny (historie, geografie, filozofie, průmysl a zemědělství) - úvod d. Praktické tematické okruhy |