|
|
|
||
Jak se dá učit vztah k hudbě? Jak můžeme napomoct tomu, aby někdo, kdo vztah k hudbě neměl, jej začal nacházet, aby se prolomila bariéra překážek a třeba i nedůvěry, a aby se ten vztah dále rozvíjel a žil? A jaké jsou silné příklady toho, kdy může hudba dramaticky změnit lidský život? Cílem předmětu je nadále seznámení s organizační, propagační a ekonomickou složkou koncertního života. Organizační, administrativní, právní, finanční a etické principy hudebního života a provozovací hudební praxe. Součástí předmětu je seznámení s hudební agentáží, nakladatelskou praxí, se základy autorského práva a ekonomiky.
Poslední úprava: Valášek Marek, doc. Mgr. MgA., Ph.D. (30.12.2023)
|
|
||||||||||||||||||
Poslední úprava: Valášek Marek, doc. Mgr. MgA., Ph.D. (10.09.2024)
|
|
||
90% účast na výuce návštěva alespoň dvou edukačních akcí a vypracování písemné reflexe přečtení textu Vladimíra Helferta "Základy hudební výchovy na nehudebních školách"- nad Helfertovým textem a písemnými reflexemi edu-akcí pak ve zkouškovém období proběhne, s každým individuálně, klasifikovaný zápočet Poslední úprava: Stříteská Leona, PhDr., Ph.D. (11.09.2024)
|
|
||
Drábek, V.: ABC výchovných koncertů, 1988. ŠTILEC, J. Úvod do hudebního managementu. AMU : Praha, 2011. HAGOORT, G. Umělecký management v podnikatelském stylu. KANT 2010, s. 301, ISBN 9788074370083. Autorský zákon. Poslední úprava: Valášek Marek, doc. Mgr. MgA., Ph.D. (30.12.2023)
|
|
||
Myšlenka edukačních programů v České filharmonii. - Jak mohou vypadat komentované koncerty?- Jak (nejen ve výuce) pracovat s hudbou a tichem? Význam komunitní hudby Poslední úprava: Stříteská Leona, PhDr., Ph.D. (13.09.2024)
|
|
||
- Poslední úprava: Valášek Marek, doc. Mgr. MgA., Ph.D. (30.12.2023)
|
|
||
Student - pronikne k základnímu poslání hudebních edukačních pořadů, pozná jejich variabilitu a diferenciaci zaměření na různé zájmové skupiny - seznámí se s organizační, propagační a ekonomickou složkou koncertního života - navštíví a analyzuje celoroční cyklus edukačních pořadů z pohledu koncepčního, metodického, organizačního; zformuluje pozitiva i negativa - vytvoří komplexní hudebně didaktický projekt, včetně právního, organizačního, administrativního, finančního zajištění Poslední úprava: Valášek Marek, doc. Mgr. MgA., Ph.D. (10.09.2024)
|