|
|
|
||
Cílem videoklubů je prostřednictvím analýzy videozáznamů výuky matematiky rozvinout didaktické znalosti obsahu u budoucích učitelů matematiky. Důraz bude kladen na rozvoj všímání si a interpretaci viděného založené na znalostech. Prostřednictvím rozboru videí získají studenti možnost aplikovat znalosti získané v didakticko-matematických předmětech studia. Pokud to bude organizačně možné, budou studenti reflektovat i videozáznam vlastní výuky.
Poslední úprava: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (04.09.2024)
|
|
||
Studující aplikují a prohlubují své znalosti a dovednosti získané zejména v didakticko-matematických předmětech a při náslechové a souvislé praxi. Studující analyzují videozáznamy výuky matematiky a rozvíjejí svou schopnost všímat si důležitých didaktických jevů a provádět interpretace viděného založené na znalostech. Poslední úprava: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (05.09.2024)
|
|
||
Celková časová zátěž studenta 60h
Příprava na zápočet 10h Poslední úprava: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (04.09.2024)
|
|
||
Aktivní účast na výuce a plnění úkolů v Moodle. Poslední úprava: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (12.09.2022)
|
|
||
Literatura doporučená v kurzech didaktiky matematiky. Poslední úprava: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (12.09.2022)
|
|
||
Cíl hodiny a jeho splnění Výběr učebních a diagnostických úloh a jejich implementace v hodině Kognitivní aktivizace žáků Formy a metody práce v matematice Použití pomůcek a prostředků ICT Typy výukových situací, formalismy ve výuce. Poslední úprava: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (04.09.2024)
|
|
||
K předmětu bude vytvořen kurz v Moodle. Odkaz bude zaslán přihlášeným studentům. Poslední úprava: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (12.09.2022)
|
|
||
Studující - identifikují cíle hodiny matematiky (výukové situace) a reflektují jejich splnění Poslední úprava: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (05.09.2024)
|