Německý jazyk a komunikace ve výuce - OPNG4G110C
|
|
Soubory | Komentář | Kdo přidal | |
![]() |
Německý jazyk a komunikace ve výuce_Svermová_FondF_2021.docx | Německý jazyk a komunikace ve výuce – Manuál zpracovaný v rámci Fondu F 2021 | PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. |
|
||
Cílem předmětu je rozvíjet u studentů dovednost komunikace se žáky v německém jazyce, která je klíčová pro efektivní vedení vyučovací hodiny a je významným přínosem k osvojování němčiny žáky. Studenti si procvičují základní fráze v jednotlivých etapách vyučovací hodiny a v různých edukačních situacích. Fráze jsou procvičovány v rámci mikrovýstupů, které jsou nahrávány videokamerou a následně analyzovány včetně rozboru chyb. Procvičovány budou fráze z následujících oblastí: Fráze pro začátek, průběh a konec hodiny. Fráze pro organizační pokyny - uspořádání třídy, časová organizace. Organizace žákovských činností. Fráze pro nácvik jazykových prostředků a řečových dovedností. Fráze pro pozitivní motivaci žáků - pochvala, povzbuzení, napomenutí. Fráze pro zkoušení a testování žáků. Fráze pro zadání domácích úkolů. Fráze pro komunikaci žáků s učitelem. Předmět je zařazen do Fondu F 2021.
Poslední úprava: Nečasová Pavla, PhDr., Ph.D. (04.10.2021)
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Poslední úprava: Nečasová Pavla, PhDr., Ph.D. (05.09.2021)
|
|
||
GIESBERG, D., KLIPPERT, C. Im Beruf NEU: Deutsch als Fremd- und Zweitsprache. Fachwortschatztrainer Erziehung. München: Hueber Verlag, 2018. ISBN 978-3193611901.
Poslední úprava: Nečasová Pavla, PhDr., Ph.D. (19.10.2019)
|
|
||
Procvičovány budou fráze z následujících oblastí: Fráze pro začátek, průběh a konec hodiny. Fráze pro organizační pokyny – uspořádání třídy, časová organizace. Organizace žákovských činností. Fráze pro nácvik jazykových prostředků a řečových dovedností. Fráze pro pozitivní motivaci žáků – pochvala, povzbuzení, napomenutí. Fráze pro zkoušení a testování žáků. Fráze pro zadání domácích úkolů. Fráze pro komunikaci žáků s učitelem. Poslední úprava: Nečasová Pavla, PhDr., Ph.D. (04.10.2021)
|