|
|
|
||
V kurzu se posluchači setkají s interaktivními materiály, které lze využít ve vlastní praxi. Jedná se zejména o applety, aplikace do mobilních zařízení, materiály pro interaktivní tabule a běžného software, který může sloužit i ke vzdělávacím účelům.
Poslední úprava: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (17.09.2018)
|
|
||
Příprava portfólia interaktivních materiálů, příprava scénářů s využitím didaktického software a software původně neurčeného pro výuku. Minimálně 80% účast. Poslední úprava: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (17.09.2018)
|
|
||
Bílek, M. (2010). Aktuální trendy ICT ve výuce chemie: minulost, současnost a perspektivy. Media4U, 7(X3), 38-41. Bílek, M., Rychtera, J., Myška, K., & Toboříková, P. (2010). Počítačem podporovaný reálná vers. simulovaný experiment v počáteční výuce chemie. In M. Bílek (Ed.), Aktuální trendy ICT ve výuce chemie: Sborník abstraktů 20. Mezinárodního semináře o výuce chemie, (pp. 39 - 40). Hradec Králové. Rusek, M., Stárková, D., Chytrý, V., & Bílek, M. (2017). Adoption of ICT Innovations by Secondary School Teachers and Pre-service Teachers within Education. Journal of Baltic Science Education, 16(4), 510-523. Stárková, D., & Rusek, M. (2016). Etické a bezpečnostní aspekty využívání ICT ve výuce chemie. Scientia in Educatione, 7(2), 100-110. Poslední úprava: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (17.09.2018)
|
|
||
Historický vývoj využívání ICT ve výuce chemie Software využitelný při výuce chemie Software vytvářený pro výuku chemie Mobilní aplikace Interaktivní tabule Počítačové animace a simulace (applety) ICT podpora školního chemického experimentu (senzory) Virtuální a smíšená realita (exkurze) Poslední úprava: Bílek Martin, prof. PhDr., Ph.D. (25.10.2019)
|