Čtení s porozuměním - OPNC4C105C
|
|
|
||
Čtení jako základní receptivní komunikativní dovednost, funkční negramotnost, sekundární negramotnost. Metody učitelovy práce s žáky mladšího školního věku při rozvíjení dovednosti čtení s porozuměním. Tvorba učebních materiálů ke čtení s porozuměním na 1. st. ZŠ. Poslední úprava: Strejčková Lucie, Mgr., DiS. (10.01.2022)
|
|
||
Požadavky k zápočtu: aktivní účast na seminářích a průběžné plnění úkolů v něm zadaných. Poslední úprava: Strejčková Lucie, Mgr., DiS. (10.01.2022)
|
|
||
Odborná literatura: Didaktické studie I. Kapitoly z moderní didaktiky českého jazyka. Praha: PedF UK 2004, ed. Eva Hájková. KRAMPOVÁ, I. a kol. Netradiční úlohy aneb Čteme s porozuměním. Praha: ÚIV 2021. STRAKOVÁ, J. a kol. Vědomosti a dovednosti pro život: čtenářská, matematická a přírodovědná gramotnost patnáctiletých žáků v zemích OECD. Praha: ÚIV 2002. ŠEBESTA, K. Od jazyka ke komunikaci. Praha: Karolinum 1999. ŠUP, R. Učíme se číst s porozuměním: pro žáky 2. až 5. ročníků základní a obecné školy. Praha 2001. Úlohy pro měření čtenářské, matematické a přírodovědné gramotnosti. Praha: ÚIV 2000. Výsledky českých žáků v mezinárodních výzkumech 1995 - 2000. Praha: ÚIV 2002. Poslední úprava: Strejčková Lucie, Mgr., DiS. (10.01.2022)
|