|
|
|
||
Tento předmět se zabývá problematikou inovace a změny v oborové didaktice anglického jazyka. Kromě teorie a zákonitostí těchto procesů se zaměřuje i na nejaktuálnější problematiku oboru, která vychází z témat objevujících se momentálně v odborných publikacích a na konferencích v mezinárodním kontextu i v České republice. Absolvent předmětu získá povědomí o vývoji, dynamice a komplexnosti oboru a schopnost tyto poznatky diskutovat a provazovat s procesy ve vyučování a učení anglického jazyka.
Hlavní tematické bloky:
1. Teoretická východiska inovace a změny ve vzdělávání
2. Příklady inovace a změny ve výuce anglického jazyka
3. Změna paradigmatu – Global Englishes for language teaching
4. Vybraná aktuální témata: multiliteracies/critical literacy skills in ELT, translanguaging, technology in ELT
Poslední úprava: Chalupský Petr, doc. PhDr., Ph.D. (15.02.2020)
|
|
||
Seminární práce Kolokvium Poslední úprava: Chalupský Petr, doc. PhDr., Ph.D. (15.02.2020)
|
|
||
Povinná a doporučená literatura: FULLAN, Michael. The New Meaning of Educational Change. 5th ed.. New York: Teachers College Press, 2015. 312 s. ISBN 9780807756805. ROSE, Heath a GALLOWAY, Nicola. Global Englishes for Language Teaching. Cambridge, UK: CUP, 2019. 255 s. ISBN 9781316614952. GOVINDARAJAN, Vijay., & TRIMBLE, Chris. (2010). The Other Side of Innovation. Boston, MA: Harvard University Press, 2010. 240 s. ISBN 9781422162309. HYLAND, Ken a WONG, Lillian L. C., ed. Innovations and Change in English Language Education. London, UK: Routledge, 2013. 284 s. ISBN 9780415826877. MURRAY, Denise. E., ed. Planning Change, Changing Plans: Innovations in Second Language Teaching. Ann Arbor, MI: University of Michigan Press, 2008. 264 s. ISBN 9780472032785. TRIBBLE, Christopher. Managing change in English Language Teaching: Lessons from Experience. London, UK: The British Council, 282 s. ISBN 9780863556845. Vybrané aktuální texty z odborných tištěných a online publikací (např. Innovation in Language Learning and Teaching apod.). Poslední úprava: Chalupský Petr, doc. PhDr., Ph.D. (15.02.2020)
|