|
|
|
||
Studující se v průběhu praxe ve škole seznámí s učitelskou profesí a náplní práce učitele v celkovém kontextu chodu školy. Především se soustředí na interakce učitele a žáka ve výchovně-vzdělávacím procesu a související nevýukové činnosti. V rámci doprovodných seminářů budou teoreticky reflektovat obecně pedagogické a psychologické aspekty výuky podle zadání portfolia.
Poslední úprava: Mojžíšová Jarmila, PhDr., Ph.D. (19.09.2018)
|
|
||
Studující prokáží schopnost teoreticky reflektovat psychologické, sociálně pedagogické a obecně didaktické aspekty vzdělávání a výchovy na 2. stupni základních škol a středních škol. Poslední úprava: Mojžíšová Jarmila, PhDr., Ph.D. (19.09.2018)
|
|
||
Vypracování úkolů zadaných v pedagogické a psychologické části portfolia.
Poslední úprava: Mojžíšová Jarmila, PhDr., Ph.D. (28.09.2020)
|
|
||
Bendl, S., Kucharská, A. (Ed., 2008) Školní pedagogika a školní psychologie. Praha: PedF UK. Průvodce portfoliem pedagogicko-psychologické praxe (v LMS Moodle) Poslední úprava: Mojžíšová Jarmila, PhDr., Ph.D. (19.09.2018)
|
|
||
Studenti budou o organizaci distanční formy výuky i o zadání úkolů v portfoliích informováni dopisem. Další komunikace se studenty bude probíhat prostřednictvím e-mailů a Skype. Zpětnou vazbu budou získávat prostřednictvím MOODLE.
Poslední úprava: Mojžíšová Jarmila, PhDr., Ph.D. (28.09.2020)
|
|
||
Faktory ovlivňující sociální klima školy nebo vybraného zařízení. Charakteristika náplně práce třídního učitele, vychovatele, pedagoga volného času, speciálního pedagoga, školního metodika prevence, výchovného poradce, školního psychologa, sociální pracovnice aj.. Rizikové chování žáků na škole nebo jiném školském zařízení. Konkrétní formy realizované prevence. Příprava na výuku. Záznam z hospitované hodiny Individuální pojetí výuky. Recenze odborné literatury.
Poslední úprava: Mojžíšová Jarmila, PhDr., Ph.D. (22.10.2018)
|