|
|
|
||
Studenti mají možnost v průběhu celého semestru realizovat odbornou praxi z dramatické výchovy a to pod vedením fakultních učitelů - odborníků, kteří metody a techniky dramatické výchovy využívají při své pedagogické praxi. Studenti pracují intenzivně s jednou skupinou dětí a v rámci praxe mají za úkol zrealizovat lekce dramatické výchovy zaměřené na 1. rozvoj sociálních vztahů ve třídě, 2. na využití ostatních uměleckých výchov, 3. na práci s literárním textem, 4. na strukturování dramatu, 5. na řešení aktuálních problémů žáků. Studenti jsou klasifikováni na základě hodnocení vedoucího učitele praxe.
Poslední úprava: Kropáčková Jana, PhDr., Ph.D. (28.10.2019)
|
|
||
Aktivní účast při pozorování a reflexích činností (dva náslechy u vedoucího učitele/učitelky, lekce vedené jinými studentkami).
Naplánování, realizování a reflektování jednotlivých činností a vyučovacích celků vycházejících ze ŠVP dané školy, plánů třídy a respektujících rámcový plán činností Praxe dramatické výchovy II. Předložení písemných materiálů: - popis, jakým způsobem je začleněna dramatická výchova do ŠVP dané školy - plány činností a hodin s reflexemi - poznámky k diagnostice a hodnocení jednotlivců a třídy v oblasti dramatické výchovy, ke stylu práce učitele, - další náměty a materiály k výuce, zkušenosti z absolvované praxe a podněty z doporučené literatury
Vypracování závěrečné písemné úvahy. Prokázat schopnost pohovořit o podnětech z doporučené literatury - ústní pohovor před udělením klasifikovaného zápočtu. 100% docházka, nepřítomnost z důvodu nemoci se nahradí po domluvě s vedoucím učitelem. Splnění požadavků na náplň obsahu jednotlivých dramatických lekcí. Poslední úprava: Kropáčková Jana, PhDr., Ph.D. (28.10.2019)
|
|
||
BLÁHOVÁ, K.: Uvedení do systému školní dramatiky. Praha: ARTAMA 1996, 83 stran. ISBN 80-7068-070-9. Poslední úprava: Kropáčková Jana, PhDr., Ph.D. (28.10.2019)
|