|
|
|
||
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (11.11.2018)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Anna Tomková, Ph.D. (01.02.2019)
Požadavky ke zkoušce v LS Průběžné plnění úkolů. Zpracování teorie problému (akční učitelský výzkum nebo sledovaný problém ve výuce) a inspirace pro změny ve výuce, řešení 1.fáze výzkumu). Ústní část zkoušky: Těžiště zkoušky tvoří rozprava nad písemnou prací a seznamem prostudované odborné literatury k Didaktice 1. stupně ZŠ, je zaměřena na další ověřování orientovanosti studenta v didaktické problematice (v rámci témat, která byla obsahem kurzu a na základě předloženého seznamu prostudované odborné literatury – viz níže). Seznam prostudované odborné literatury má obsahovat kromě základní literatury a tří titulů zpracovaných v písemné práci ještě nejméně další tři tituly postihující různé problémy obecné didaktiky 1. st.ZŠ. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Anna Tomková, Ph.D. (01.02.2019)
1. Pedagogický konstruktivismus. Strategie, metody a formy ( A.Tomková)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Anna Tomková, Ph.D. (01.02.2019)
Požadavky ke zkoušce v LS Průběžné plnění úkolů. Zpracování teorie problému (akční učitelský výzkum nebo sledovaný problém ve výuce) a inspirace pro změny ve výuce, řešení 1.fáze výzkumu). Ústní část zkoušky: Těžiště zkoušky tvoří rozprava nad písemnou prací a seznamem prostudované odborné literatury k Didaktice 1. stupně ZŠ, je zaměřena na další ověřování orientovanosti studenta v didaktické problematice (v rámci témat, která byla obsahem kurzu a na základě předloženého seznamu prostudované odborné literatury – viz níže). Seznam prostudované odborné literatury má obsahovat kromě základní literatury a tří titulů zpracovaných v písemné práci ještě nejméně další tři tituly postihující různé problémy obecné didaktiky 1. st.ZŠ. |