Poslední úprava: PhDr. Marie Linková, Ph.D. (27.01.2023)
Předmět poskytuje studentům uvedení do problematiky pedagogicko-psychologické diagnostiky. Motivuje k cílené spolupráci učitele s ostatními odborníky působícími při výchově a vzdělávání dětí, žáků a studentů.
Poslední úprava: PhDr. Marie Linková, Ph.D. (27.01.2023)
The subject provides students with introduction to pedagogical-psychological diagnostics. It motivates teachers to work with other professionals involved in the education of children, pupils and students.
Cíl předmětu -
Poslední úprava: PhDr. Marie Linková, Ph.D. (03.02.2021)
Cílem předmětu je uvést studenty do problematiky pedagogicko-psychologické diagnostiky. Poskytnout studentům informace o diagnostických metodách a postupech, které jsou aktuálně využívány v praxi.
Poslední úprava: PhDr. Marie Linková, Ph.D. (03.02.2021)
The subject aims to introduce the students to the problem of pedagogical-psychological diagnostics. It provides students with information about diagnostic methods and procedures that are currently used in practice.
Literatura -
Poslední úprava: PhDr. Marie Linková, Ph.D. (03.02.2021)
HADJ MOUSSOVÁ, Z., DUPLINSKÝ, J. a kol. (2002). Diagnostika. Pedagogicko-psychologické poradenství II. Praha: UK PedF.
HRABAL, V. st., HRABAL, V. ml. (2002). Diagnostika. Pedagogickopsychologická diagnostika žáka s úvodem do diagnostické aplikace statistiky. Praha: Karolinum.
MATĚJČEK, Z. (2011). Praxe dětského psychologického poradenství. Praha: Portál.
SVOBODA, M. (ed.), KREJČOVÁ, D., VÁGNEROVÁ, M. (2015). Psychodiagnostika dětía dospívajících. Praha: Portál.
VÁGNEROVÁ, M., KLÉGROVÁ, J. (2008). Poradenská psychologická diagnostika dětí adospívajících. Praha: Karolinum.
ZELINKOVÁ, O. (2011). Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program. Praha: Portál.
Poslední úprava: PhDr. Marie Linková, Ph.D. (03.02.2021)
HADJ MOUSSOVÁ, Z., DUPLINSKÝ, J. a kol. (2002). Diagnostika. Pedagogicko-psychologické poradenství II. Praha: UK PedF.
HRABAL, V. st., HRABAL, V. ml. (2002). Diagnostika. Pedagogickopsychologická diagnostika žáka s úvodem do diagnostické aplikace statistiky. Praha: Karolinum.
MATĚJČEK, Z. (2011). Praxe dětského psychologického poradenství. Praha: Portál.
SVOBODA, M. (ed.), KREJČOVÁ, D., VÁGNEROVÁ, M. (2015). Psychodiagnostika dětía dospívajících. Praha: Portál.
VÁGNEROVÁ, M., KLÉGROVÁ, J. (2008). Poradenská psychologická diagnostika dětí adospívajících. Praha: Karolinum.
ZELINKOVÁ, O. (2011). Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program. Praha: Portál.
Podmínky zakončení předmětu -
Poslední úprava: PhDr. Marie Linková, Ph.D. (03.02.2021)
Požadavky k zápočtu:
aktivní účast na setkání a závěrečném kolokviu.
Poslední úprava: PhDr. Marie Linková, Ph.D. (03.02.2021)