|
|
|
||
V návaznosti na požadavky a cíle prvního ročníku je kladen důraz zejména na vyrovnávání hlasového rozsahu a jeho rozšiřování, na schopnost
dynamického odstínění hlasu, rozvoj hudební představivosti, stylové a výrazové ztvárnění skladeb, na zásady hlasové hygieny.
Poslední úprava: Veverková Jana, Mgr. et Mgr. (14.09.2019)
|
|
||
Záměrem pedagogické činnosti je další rozvoj pěveckých dovedností a interpretačních schopností plynule navazující na předchozí výuku v 1. ročníku. Pěvecko - technická příprava je zaměřena na rozvoj pohyblivosti hlasu,hudební artikulace /portamento, glissando,ripetuto, staccato, tenuto / a melodické ozdoby. Poslední úprava: Veverková Jana, Mgr. et Mgr. (14.09.2019)
|
|
||
ASPELUND, D. L. O pěveckém umění. Praha : SNKLHU, 1955. Poslední úprava: Veverková Jana, Mgr. et Mgr. (14.09.2019)
|
|
||
Průběžná příprava repertoáru požadovaného ke zkoušce na závěr 4. semestru. Přednes šesti skladeb. Jedna z období baroka, tři úpravy lidových textů nebo inspirace lidovými texty (např. Janáček, Martinů, Novák). Skladba s dětskou tematikou, umělá skladba dle vlastního výběru. Studenti jsou povinni předložit na konci každého semestru písemné reflexe návštěv tří operních představení.
Poslední úprava: Veverková Jana, Mgr. et Mgr. (14.09.2019)
|
|
||
Sylabus frekventovaných a průběžně osvojovaných pojmů a dovedností: V návaznosti na požadavky a cíle prvního ročníku je kladen důraz zejména na vyrovnávání hlasového rozsahu a jeho rozšiřování, na schopnost dynamického odstínění hlasu, rozvoj hudební představivosti, stylové a výrazové ztvárnění skladeb, na zásady hlasové hygieny. Poslední úprava: Veverková Jana, Mgr. et Mgr. (14.09.2019)
|