|
|
|
||
Seminář je určený zejména pro začínající doktorandy v didaktice fyziky a je zaměřený na zvládnutí praktických dovednosti i znalostí potřebných k
samostatné vědecké činnosti se zřetelem ke specifikům pedagogického výzkumu. Příklady témat: vyhledávání informací,
scientometrie, základy typografie, typy vědeckých přístupů, dotazník, statistické zpracování dat v pedagogickém výzkumu ...
Poslední úprava: Kekule Martina, RNDr., Ph.D. (02.05.2013)
|
|
||
Zápočet je udělen na základě aktivní účasti v alespoň 75 % výuky a uspokojující vypracování zápočtových prací. Pokud je účast studenta nižší, může vyučující povolit nahrazení účasti vypracováním seminární práce. Povaha předmětu vylučuje opravné termíny. Poslední úprava: Kekule Martina, RNDr., Ph.D. (11.10.2017)
|
|
||
Kerlinger F.: Základy výzkumu chování, Academia Chráska M.: Metody pedagogického výzkumu, Grada Hendl J.: Přehled statistických metod zpracování dat, Portál Ferjenčík J.: Úvod do metodologie psychologického výzkumu Matfyzpress: Anděl, Zvára – statistika Učebnice Statistica: http://www.statsoft.com/textbook/
Bell J. Doing your research project. Open University Press, 2005 Meško D. a kol. Akademická příručka. Osveta, Martin, SR, 2006 Šesták Z. Jak psát a přednášet o vědě, Academia, Praha, 2000 Čmejrková, S. a kol.: Jak napsat odborný text. LEDA, Voznice, 2002 Yang, J. T. An Outline of Scientific Writing. For Researchers with English az a Foreign Language. Singapore: World Scientific Publishing Co., 2006 Janík, Miková: Videostudie: výzkum výuky založený na analýze videozáznamu, Brno 2006. Bogdan, Biklen: Qualitative Research for Education, Pearson Education, US 2007. Žák: Zjišťování parametrů kvality výuky fyziky. Disertační práce, 2006. Poslední úprava: Kekule Martina, RNDr., Ph.D. (02.05.2013)
|
|
||
6. Pozorování. 7. Abstrakt. 8. Shluková analýza. 9. ANOVA. 10. Základy faktorové analýzy. Poslední úprava: Kekule Martina, RNDr., Ph.D. (02.05.2013)
|