Kurz by měl posluchače seznámit s fungováním marketingu farmaceutického trhu v ČR.
Poslední úprava: Slíva Jiří, doc. MUDr., Ph.D., MBA (13.09.2024)
Podmínky zakončení předmětu
test
Poslední úprava: Slíva Jiří, doc. MUDr., Ph.D., MBA (13.09.2024)
Sylabus
1. Farmaceutický trh V tomto modulu se posluchači seznámí se základy fungování farmaceutického trhu v ČR a EU v těchto kapitolách: Vývoj a výroba léčivých přípravků, potravinových doplňků a zdravotnických prostředků Registrace a stanovení ceny a úhrady Legislativní rámec marketingu a reklamy ve farmacii
2. Farmaceutická firma V tomto modulu se posluchači seznámí s fungováním farmaceutické firmy v těchto kapitolách: Rozdělení farmaceutických firem podle jejich portfolia Struktura farmaceutické firmy a work-flow Marketingové oddělení farmaceutické firmy - jeho struktura a náplň práce Obchodní oddělení farmaceutické firmy - jeho struktura a náplň práce Další oddělení farmaceutické firmy s přesahem do marketingových aktivit
3. RX marketing V tomto modulu se posluchači seznámí s marketingem léčivých přípravků na předpis v těchto kapitolách: Market research Marketingový plán Premarketing inovativních léčivých přípravků Marketing inovativních léčivých přípravků Marketing generických léčivých přípravků Specifikace reklamy pro různé cílové skupiny lékařů
4. OTC, Food Suplement a ZP marketing V tomto modulu se posluchači seznámí s marketingem volně prodejných léčivých přípravků, potravinových doplňků a zdravotnických prostředků: Market research Marketingový plán Multichanell marketing ATL BTL
5. e-commerce ve farmacii a marketingové success stories v ČR V tomto modulu se posluchači seznámí s možnostmi farmaceutického marketingu na internetu a sociálních sítích a s úspěšnými/neúspěšnými marketingovými kampaněmi v ČR.
Poslední úprava: Slíva Jiří, doc. MUDr., Ph.D., MBA (13.09.2024)