|
|
|
||
Poslední úprava: prof. PhDr. Martina Šmejkalová, Ph.D. (10.01.2022)
|
|
||
Poslední úprava: prof. PhDr. Martina Šmejkalová, Ph.D. (10.01.2022)
Povinná literatura ČECHOVÁ, M.: Komunikační a slohová výchova. Praha : ISV, 1998. Pacovská, J. et al. Škola jako místo radosti z přemýšlení o jazyce: pedagogický pohled na kognitivní a kulturní aspekty jazyka. Praha: Akropolis, 2021. Svobodová, Jana et al. Čeština v edukaci: lingvistika a didaktika. Vydání: první. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2021. ŠEBESTA, K.: Od jazyka ke komunikaci. Praha : Karolinum, 1999. ŠMEJKALOVÁ, M.: Teorie didaktických situací – nová výzva pro didaktiku morfologie českého jazyka. Didaktické studie, roč. 4, č. 1, 2012, s. 40-61. ŠMEJKALOVÁ, M. et al.: Gramotnosti ve vzdělávání – na cestě k vymezení jazykové gramotnosti. Pedagogika 2021, roč. 71, č. 2, s. 159–176. Doporučená literatura: Chvál, M.; Šmejkalová, M. Řešení úloh z české syntaxe žáky 4.-9. ročníků základních škol = Czech lower secondary school students in grades 4-9 and their ability to solve syntactic tasks. Studia paedagogica: časopis Ústavu pedagogických věd FF MU Brno, 2018, roč. 23, č. 1, s. 105-134. Šmejkalová, M,; Chvál, M. Řešení úloh z morfologie češtiny žáky 4.–9. ročníku základních škol. Studia Paedagogica. 25/1, 2020, s. 127-154. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Lucie Strejčková, DiS. (09.01.2022)
Z + Zk |