Řízení a supervize - řízení 2014 (platnost od 2014)
YMR15POLI N | Diagnostika organizace | [rozvrh LS] | 1. ročník | letní | 8/17 | Zk | HS | 5 | PhDr. Mgr. Lada Furmaníková, Ph.D. | 24-KRS | FHS | čeština | ||||||
YMR14POLI N | Kvalitativní výzkum sociálních a zdravotnických organizací I. | [rozvrh LS] | 1. ročník | letní | 6/14 | Zk | HS | 3 | prof. Walter Lorenz, M.Sc., Ph.D., Mgr. Jiří Mertl, Ph.D. | 24-KRS | FHS | čeština | ||||||
YMR18POLI N | Evropské systémy sociální politiky | [rozvrh LS] | 1. ročník | letní | 15/0 | Zk | HS | 4 | prof. Walter Lorenz, M.Sc., Ph.D., Mgr. Ing. Matěj Lejsal, Ph.D. | 24-KRS | FHS | čeština | ||||||
YMR17POLI N | Zdravotnické systémy v mezinárodním srovnání | [rozvrh LS] | 1. ročník | letní | 7/8 | KZ | HS | 4 | Mgr. Pavla Povolná, Ph.D. | 24-KRS | FHS | čeština |
YMR14POZI | Řízení kvality služeb | [rozvrh ZS] | 2. ročník | zimní | 6/14 | Zk | HS | 4 | Mgr. Dana Hradcová, Ph.D. | 24-KRS | FHS | čeština | ||||||
YMR10POZI | Zdravotní a sociální služby z pohledu uživatele | [rozvrh ZS] | 2. ročník | zimní | 18/0 | Z | HS | 2 | Mgr. Pavla Povolná, Ph.D. | 24-KRS | FHS | čeština | ||||||
YMR09POZI | Kvalitativní výzkum sociálních a zdravotnických organizací II. | [rozvrh ZS] | 2. ročník | zimní | 8/14 | Zk | HS | 3 | prof. Walter Lorenz, M.Sc., Ph.D. | 24-KRS | FHS | čeština | ||||||
YMR16POBI | Projekt diplomové práce | [rozvrh ZS] | 2. ročník | zimní | 0/0 | Z | HS | 3 | doc. Monika Bosá, Ph.D. | 24-KRS | FHS | čeština |
YMR19POBI | Diplomová práce - příprava | [rozvrh ZS] [rozvrh LS] | 2. ročník letní semestr | oba | 0/0 | Z | HS | 11 | doc. Monika Bosá, Ph.D. | 24-KRS | FHS | čeština | ||||||
YMR10POBQ | Diplomová práce - zpracování | [rozvrh ZS] [rozvrh LS] | 2. ročník letní semestr | oba | 0/0 | Z | HS | 14 | doc. Monika Bosá, Ph.D. | 24-KRS | FHS | čeština |
Státní zkoušky | |||
Státní zkoušky nezařazené do bloků | |||
YMR02POBQ Metody výzkumu | |||
YMRM4A1 Práva a potřeby uživatele | |||
YMR11POBQ Obhajoba diplomové práce | |||
YM4A1R07 Sociální a zdravotnický management |