Kód | Název | Doporučený ročník | Semestr | Rozsah, examinace | Rozsah za akademický rok | Kredity/Body | Vyučující | Garant | Jazyk výuky | | Fakulta |
Povinný předmět |
Povinné předměty: Pedagogická a školní psychologie (složka 1a), 1  |
OPNP3Q208A |
Diagnostika a intervence v poradenství |
1. |
letní |
2/1 KZ |
|
3 |
doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
P |
PedF |
OPNP3Q205A |
Pedagogická psychologie |
1. |
letní |
2/1 Zk |
|
4 |
prof. PhDr. Stanislav Štech, CSc. + doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
Z |
PedF |
OPNP3Q207A |
Psychodiagnostika dětí |
1. |
letní |
1/2 KZ |
|
3 |
prof. PhDr. Lenka Krámská, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
Z |
PedF |
OPNP3Q203A |
Specifické poruchy učení - výukové obtíže žáků |
1. |
letní |
1/1 KZ |
|
4 |
PhDr. Klára Špačková, Ph.D. + doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
P |
PedF |
OPNP3Q301A |
Školní psychologie |
2. |
zimní |
1/1 KZ |
|
4 |
Mgr. et Mgr. Olga Kučerová, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
P |
PedF |
OPNP3Q103A |
Teorie poradenství ve výchově a vzdělávání |
1. |
zimní |
2/1 Zk |
|
4 |
doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
Z |
PedF |
OPNP3Q401A |
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a inkluzivní vzdělávání |
2. |
letní |
0/2 Z |
|
3 |
PhDr. Hana Sotáková, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
P |
PedF |
|
Povinné předměty: Praxe, stáže (složka 2), 2  |
OPNP3Q303A |
Klinické stáže encyklopedické II s reflexí |
2. |
zimní |
0/1 Z |
|
4 |
prof. PhDr. Lenka Krámská, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
P |
PedF |
OPNP3Q210A |
Klinické stáže encyklopedické s reflexí I |
1. |
letní |
0/1 Z |
|
4 |
prof. PhDr. Lenka Krámská, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
P |
PedF |
OPNP3Q304A |
Poradenské stáže encyklopedické II s reflexí |
2. |
zimní |
0/1 Z |
|
4 |
PhDr. Pavla Presslerová, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
P |
PedF |
OPNP3Q211A |
Poradenské stáže encyklopedické s reflexí I |
1. |
letní |
0/1 Z |
|
4 |
doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
P |
PedF |
|
Povinné předměty: Teoretické předměty (složka 1b), 2  |
OPNP3Q402A |
Etické aspekty práce psychologa |
2. |
letní |
0/1 Z |
|
2 |
doc. PhDr. Marek Preiss, Ph.D. + PhDr. Pavla Presslerová, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
P |
PedF |
OPNP3O102A |
Evropská myšlenková tradice |
|
zimní |
2/0 Z |
|
3 |
doc. PhDr. Naděžda Pelcová, CSc. |
41-KOVF |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q201A |
Psychodiagnostika dospělých |
1. |
letní |
2/1 Zk |
|
4 |
prof. PhDr. Lenka Krámská, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
P |
PedF |
OPNP3Q206A |
Psychopatologie dětí |
1. |
zimní |
2/1 Zk |
|
3 |
Magdalena Kohout-Diaz |
41-KPSY |
čeština |
P |
PedF |
OPNP3Q104A |
Psychopatologie dospělých |
1. |
zimní |
2/1 Zk |
|
4 |
prof. PhDr. Lenka Krámská, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
P |
PedF |
OPNP3Q204A |
Rodinné a manželské poradenství |
1. |
zimní |
1/1 Zk |
|
4 |
PhDr. Pavla Presslerová, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
P |
PedF |
OPNP3Q305A |
Seminář k teoriím osobnosti |
2. |
zimní |
0/1 Z |
|
3 |
doc. PhDr. Lenka Hříbková, CSc. + PhDr. Hana Valentová, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q101A |
Teorie osobnosti |
1. |
zimní |
2/0 Z |
|
3 |
doc. PhDr. Miloš Kučera, CSc. + PhDr. Hana Valentová, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q302A |
Základy psychoterapie |
2. |
zimní |
1/2 Zk |
|
3 |
doc. PhDr. Miloš Kučera, CSc. |
41-KPSY |
čeština |
P |
PedF |
|
Povinně volitelný předmět |
Povinně volitelné předměty: Pedagogická a školní psychologie (složka 1a) (minimum pro splnění skupiny: 4 [kredity]), 1  |
OPNP3Q205B |
Diagnostika autismu |
1. |
letní |
0/2 KZ |
|
4 |
PhDr. Hana Sotáková, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
P |
PedF |
OPNP3Q203B |
Poradenské vedení skupin v období dospívání |
1. |
letní |
0/2 KZ |
|
4 |
doc. PhDr. Markéta Švamberk Šauerová, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
P |
PedF |
OPNP3Q204B |
Práce se třídou |
1. |
letní |
0/2 KZ |
|
4 |
doc. PhDr. Markéta Švamberk Šauerová, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
P |
PedF |
OPNP3Q408B |
Psychodidaktické aspekty gramotnosti |
1. |
letní |
0/2 Z |
|
4 |
Mgr. et Mgr. Olga Kučerová, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
P |
PedF |
OPNP3Q206B |
Specific learning disorders – intervention |
1. |
letní |
0/2 KZ |
|
4 |
PhDr. Klára Špačková, Ph.D. |
41-KPSY |
angličtina |
P |
PedF |
OPNP3Q401B |
Techniky sdílení profesních zkušeností |
1. |
letní |
0/2 KZ |
|
4 |
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. + PhDr. Veronika Francová, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
P |
PedF |
|
Povinně volitelné předměty: Praxe, stáže (složka 2) (minimum pro splnění skupiny: 4 [kredity]), 2  |
OPNP3Q422B |
Specializovaná stáž badatelská |
2. |
oba |
0/1 Z |
|
4 |
Mgr. Kateřina Lukavská, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
P |
PedF |
OPNP3Q421B |
Specializované stáže klinické |
2. |
oba |
0/1 Z |
80 [hodiny] |
4 |
PhDr. Daniel Kubín |
41-KPSY |
čeština |
P |
PedF |
OPNP3Q420B |
Specializované stáže poradenské |
2. |
oba |
0/1 Z |
80 [hodiny] |
4 |
PhDr. Hana Sotáková, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
P |
PedF |
|
Povinně volitelné předměty (složka 1b) (minimum pro splnění skupiny: 9 [kredity]), 2  |
OPNP3Q406B |
Autodiagnostika učitele |
2. |
letní |
0/2 Z |
|
3 |
PhDr. Radka High, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q405B |
Interkulturní komunikace ve vzdělávání |
2. |
oba |
0/2 Z |
|
3 |
PhDr. Dana Bittnerová, CSc. |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q418B |
Klinická adiktologie pro psychology |
2. |
letní |
0/2 Z |
|
3 |
Mgr. Josef Krejčí |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q417B |
Klinicko-psychologický kazuististický seminář |
2. |
letní |
0/2 Z |
|
3 |
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q415B |
Kresebné diagnostické techniky |
2. |
letní |
0/2 Z |
|
3 |
doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q403B |
Kulturní psychologie |
2. |
letní |
0/2 Z |
|
3 |
prof. PhDr. Stanislav Štech, CSc. + PhDr. Anna Páchová, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q407B |
Motivace žáků k učení |
2. |
letní |
0/2 Z |
|
3 |
Mgr. Aneta Boháčová, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q411B |
Poradenská práce s rodinným systémem |
2. |
letní |
0/2 Z |
|
3 |
PhDr. Pavla Presslerová, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q424B |
Poradenství a psychoterapie zaměřené na člověka |
2. |
letní |
0/2 Z |
|
3 |
Mgr. Jitka Taušová, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q410B |
Prevence rizikového chování |
2. |
letní |
0/2 Z |
|
3 |
PhDr. Mgr. Veronika Pavlas Martanová, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q414B |
Projektivní metody v psychologické diagnostice |
2. |
letní |
0/2 Z |
|
3 |
doc. PhDr. Marek Preiss, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q419B |
Psychological Research in Multimedia Education |
2. |
zimní |
0/2 Z |
|
3 |
doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D. |
41-KPSY |
angličtina |
|
PedF |
OPNP3Q402B |
Psychosémiotika – interpretační seminář |
2. |
letní |
0/2 Z |
|
3 |
doc. PhDr. Vladimír Chrz, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q423B |
Psychoterapeutické směry a jejich využití v praxi |
2. |
oba |
0/2 Z |
|
3 |
Mgr. Gabriela Dymešová |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q413B |
Školní neúspěšnost - kazuistické semináře |
1. |
letní |
0/2 Z |
|
3 |
PhDr. Anna Páchová, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q412B |
Techniky vedení rozhovoru |
2. |
letní |
0/2 Z |
|
3 |
Mgr. Gabriela Dymešová |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q416B |
Uvod do behaviorální psychoterapie |
2. |
letní |
0/2 Z |
|
3 |
prof. PhDr. Vladimír Hrabal, CSc. |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q404B |
Vývojová psychologie: základy a aplikace |
2. |
letní |
0/2 Z |
|
3 |
doc. PhDr. Miloš Kučera, CSc. + PhDr. Ida Viktorová, Ph.D. + PhDr. Miroslav Klusák, CSc. |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q409B |
Zprostředkované učení a rozvoj kognitivních funkcí |
2. |
letní |
0/2 Z |
|
3 |
Mgr. et Mgr. Kateřina Fibigerová, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
|
Volitelný předmět |
Doporučené volitelné předměty, 2  |
OPNP3Q301C |
Aktuální otázky poradenství |
2. |
oba |
0/2 Z |
|
3 |
doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. + PhDr. Hana Sotáková, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q405C |
Aplikovaný koučink |
|
zimní |
0/2 Z |
|
3 |
PhDr. Mgr. David Heider, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q400C |
Counseling Theory and Practice |
2. |
oba |
0/2 Z |
|
3 |
|
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q308C |
Dobrovolnická stáž |
2. |
oba |
0/1 Z |
|
3 |
doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q403C |
Forenzní psychologie |
2. |
zimní |
0/2 Z |
|
3 |
PhDr. Petr Goldmann |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q303C |
Language and Literacy Development |
2. |
oba |
0/2 Z |
|
3 |
doc. PhDr. Gabriela Málková, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q306C |
Narativní přístup ve výzkumu a praxi |
2. |
oba |
0/2 Z |
|
3 |
doc. PhDr. Vladimír Chrz, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q307C |
Neuropsychologie ve vzdělávání |
2. |
oba |
0/2 Z |
|
3 |
PhDr. Anna Páchová, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q401C |
Praktika z psychopatologie dětí |
2. |
zimní |
0/1 Z |
|
3 |
|
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q309C |
Psychické trauma a jeho specifika |
2. |
zimní |
0/2 Z |
|
3 |
Mgr. Gabriela Dymešová |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q404C |
Psychological Research in Multimedia Education |
2. |
zimní |
0/2 Z |
|
3 |
doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D. |
41-KPSY |
angličtina |
|
PedF |
OPNP3Q302C |
Psychologické aspekty výuky cizích jazyků |
2. |
oba |
0/2 Z |
|
3 |
PhDr. Klára Špačková, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q402C |
Psychologie sportu |
2. |
zimní |
0/2 Z |
|
3 |
PhDr. Jiří Šlédr |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q304C |
Rozvoj interpretační citlivosti v práci s klientem |
2. |
oba |
0/2 Z |
|
3 |
PhDr. Mgr. David Heider, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |
OPNP3Q305C |
Základy psychologie ve firemním prostředí |
2. |
zimní |
0/2 Z |
|
3 |
PhDr. Mgr. David Heider, Ph.D. |
41-KPSY |
čeština |
|
PedF |