Speciální pedagogika (platnost od 2020)
OKBS3Q101A | Úvod do psychologie | [rozvrh ZS] | 1. ročník | zimní | 0/0 | Z | HT | 10 | H | 3 | Mgr. Ondřej Hrabec, Ph.D. | 41-KPSY | PedF | OPBS3Q101A | čeština | |||
OKBS3S102A | Úvod do pedagogiky | [rozvrh ZS] | 1. ročník | zimní | 0/0 | Z | HT | 10 | H | 3 | PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. | 41-KSP | PedF | OPBS3S102A | čeština | |||
OKBS3S103A | Propedeutika speciální pedagogiky | [rozvrh ZS] | 1. ročník | zimní | 0/0 | Zk | HT | 16 | H | 5 | doc. PhDr. Monika Mužáková, Ph.D. | 41-KSP | PedF | OPBS3S103A | čeština | |||
OKBS3S104A | Speciální pedagogika znevýhodněného člověka s mentálním postižením | [rozvrh ZS] | 1. ročník | zimní | 0/0 | Zk | HT | 14 | H | 5 | doc. PhDr. Jan Šiška, Ph.D. | 41-KSP | PedF | OPBS3S104A | čeština | |||
OKBS3S105A | Speciální pedagogika znevýhodněného člověka s tělesným postižením | [rozvrh ZS] | 1. ročník | zimní | 0/0 | Zk | HT | 14 | H | 5 | doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. | 41-KSP | PedF | OPBS3S105A | čeština | |||
OKBS3S106A | Oborová praxe I. | [rozvrh ZS] | 1. ročník | zimní | 0/0 | Z | HT | 4 | H | 6 | prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., mimořádný profesor Univerzity Karlovy | 41-KSP | PedF | OPBS3S106A | čeština | |||
OKBS3S107A | Program řízené reflexe speciálního pedagoga I | [rozvrh ZS] | 1. ročník | zimní | 0/0 | Z | HT | 16 | H | 5 | prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., mimořádný profesor Univerzity Karlovy | 41-KSP | PedF | OPBS3S107A | čeština | |||
OKBS3S108A | Etika v pomáhajících profesích | [rozvrh LS] | 1. ročník | letní | 0/0 | Zk | HT | 8 | H | 4 | PhDr. Tereza Hradilová, Ph.D. | 41-KSP | PedF | OPBS3S108A | čeština | |||
OKBS3S109A | Metodologie výzkumu v pedagogice | [rozvrh LS] | 1. ročník | letní | 0/0 | Z | HT | 8 | H | 3 | PaedDr. Eva Marádová, CSc. | 41-KSP | PedF | OPBS3S109A | čeština | |||
OKBS3S110A | Speciální pedagogika znevýhodněného člověka se sluchovým postižením | [rozvrh LS] | 1. ročník | letní | 0/0 | Zk | HT | 14 | H | 5 | doc. PhDr. Kateřina Hádková, Ph.D. | 41-KSP | PedF | OPBS3S110A | čeština | |||
OKBS3S111A | Speciální pedagogika znevýhodněného člověka s narušenou komunikační schopností | [rozvrh LS] | 1. ročník | letní | 0/0 | Zk | HT | 14 | H | 5 | doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D. | 41-KSP | PedF | OPBS3S111A | čeština | |||
OKBS3S112A | Speciální pedagogika znevýhodněného člověka se zrakovým postižením | [rozvrh LS] | 1. ročník | letní | 0/0 | Zk | HT | 14 | H | 5 | doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D. | 41-KSP | PedF | OPBS3S112A | čeština | |||
OKBS3S113A | Speciální pedagogika znevýhodněného člověka s poruchami chování | [rozvrh LS] | 1. ročník | letní | 0/0 | Zk | HT | 14 | H | 5 | doc. PaedDr. Eva Šotolová, Ph.D. | 41-KSP | PedF | OPBS3S113A | čeština | |||
OKBS3S114A | Medicinská propedeutika I | [rozvrh LS] | 1. ročník | letní | 0/0 | Z | HT | 8 | H | 4 | prof. MUDr. Michal Kršek, DrSc., MBA | 41-KSP | PedF | OPBS3S114A | čeština |
OKBS3O115A | Člověk v současné společnosti - úvod do filozofického diskurzu | [rozvrh ZS] | 2. ročník | zimní | 0/0 | Zk | HT | 12 | H | 5 | doc. PhDr. Naděžda Pelcová, CSc. | 41-KOVF | PedF | čeština | ||||
OKBS3S116A | Úvod do speciálně pedagogické diagnostiky | [rozvrh ZS] | 2. ročník | zimní | 0/0 | Z | HT | 12 | H | 4 | PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D. | 41-KSP | PedF | čeština | ||||
OKBS3S117A | Medicinská propedeutika II | [rozvrh ZS] | 2. ročník | zimní | 0/0 | Zk | HT | 12 | H | 5 | prof. MUDr. Michal Kršek, DrSc., MBA | 41-KSP | PedF | čeština | ||||
OKBS3S118A | Oborová praxe II | [rozvrh ZS] | 2. ročník | zimní | 0/0 | Z | HT | 4 | H | 6 | prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., mimořádný profesor Univerzity Karlovy | 41-KSP | PedF | čeština | ||||
OKBS3S119A | Program řízené reflexe speciálního pedagoga II | [rozvrh ZS] | 2. ročník | zimní | 0/0 | Z | HT | 12 | H | 5 | prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., mimořádný profesor Univerzity Karlovy | 41-KSP | PedF | čeština | ||||
OKBS3Q120A | Vývojová a sociální psychologie | [rozvrh LS] | 2. ročník | letní | 0/0 | Z+Zk | HT | 12 | H | 5 | doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D., PhDr. Miroslav Klusák, CSc. | 41-KPSY | PedF | čeština | ||||
OKBS3S121A | Speciální pedagogika znevýhodněného člověka s SPU | [rozvrh LS] | 2. ročník | letní | 0/0 | Zk | HT | 16 | H | 5 | prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., mimořádný profesor Univerzity Karlovy | 41-KSP | PedF | čeština | ||||
OKBS3S122A | Kontext života osob s mentálním postižením a poruchami autistického spektra | [rozvrh LS] | 2. ročník | letní | 0/0 | Zk | HT | 18 | H | 6 | doc. PhDr. Jan Šiška, Ph.D. | 41-KSP | PedF | čeština | ||||
OKBS3S123A | Kontext života osob se zrakovým a kombinovaným postižením | [rozvrh LS] | 2. ročník | letní | 0/0 | Zk | HT | 18 | H | 6 | PhDr. Mgr. Pavlína Šumníková, Ph.D. | 41-KSP | PedF | čeština | ||||
OKBS3S131A | Seminář k bakalářské práci I | [rozvrh ZS] | 2. ročník | zimní | 0/0 | Z | HT | 16 | H | 5 | PaedDr. Eva Marádová, CSc. | 41-KSP | PedF | čeština | ||||
OKBS3S132A | Seminář k bakalářské práci II | [rozvrh LS] | 2. ročník | letní | 0/0 | Z | HT | 16 | H | 3 | PaedDr. Eva Marádová, CSc. | 41-KSP | PedF | čeština |
OKBS3S124A | Kontext života osob s tělesným a kombinovaným postižením | [rozvrh ZS] | 3. ročník | zimní | 0/0 | Zk | HT | 18 | H | 5 | doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. | 41-KSP | PedF | čeština | ||||
OKBS3S125A | Kontext života osob s poruchami chování | [rozvrh ZS] | 3. ročník | zimní | 0/0 | Zk | HT | 18 | H | 5 | doc. PhDr. Zbyněk Němec, Ph.D. | 41-KSP | PedF | čeština | ||||
OKBS3S126A | Oborová praxe III | [rozvrh ZS] | 3. ročník | zimní | 0/0 | Z | HT | 4 | H | 6 | prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., mimořádný profesor Univerzity Karlovy | 41-KSP | PedF | čeština | ||||
OKBS3S127A | Program řízené reflexe speciálního pedagoga III | [rozvrh ZS] | 3. ročník | zimní | 0/0 | Z | HT | 12 | H | 5 | prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., mimořádný profesor Univerzity Karlovy | 41-KSP | PedF | čeština | ||||
OKBS3S128A | Inkluzivní pedagogika | [rozvrh LS] | 3. ročník | letní | 0/0 | Zk | HT | 16 | H | 6 | doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. | 41-KSP | PedF | čeština | ||||
OKBS3S129A | Podpůrná opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami | [rozvrh LS] | 3. ročník | letní | 0/0 | Z | HT | 12 | H | 3 | PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D. | 41-KSP | PedF | čeština | ||||
OKBS3S130A | Edukace vybraných minorit | [rozvrh LS] | 3. ročník | letní | 0/0 | Z | HT | 12 | H | 2 | doc. PhDr. Zbyněk Němec, Ph.D. | 41-KSP | PedF | čeština | ||||
OKBS3S133A | Příprava a odevzdání bakalářské práce | [rozvrh LS] | 3. ročník | letní | 0/0 | Z | HT | 20 | H | 6 | PaedDr. Eva Marádová, CSc. | 41-KSP | PedF | čeština |
OKBS3S134B N | Terapie v sppg – Arteterapie | [rozvrh ZS] | 2. ročník | zimní | 0/0 | Z | HT | 16 | H | 3 | Mgr. Barbara Valešová Malecová, Ph.D. | 41-KSP | PedF | čeština | ||||
OKBS3S135B | Terapie v sppg – Biblioterapie | [rozvrh ZS] | 2. ročník | zimní | 0/0 | Z | HT | 16 | H | 3 | Mgr. Barbara Valešová Malecová, Ph.D. | 41-KSP | PedF | čeština | ||||
OKBS3S136B | Terapie v sppg – Dramaterapie | [rozvrh ZS] | 2. ročník | zimní | 0/0 | Z | HT | 16 | H | 3 | Mgr. Barbara Valešová Malecová, Ph.D. | 41-KSP | PedF | slovenština | ||||
OKBS3S137B | Terapie v sppg – Ergoterapie | [rozvrh ZS] | 2. ročník | zimní | 0/0 | Z | HT | 16 | H | 3 | Mgr. Barbara Valešová Malecová, Ph.D. | 41-KSP | PedF | slovenština |
OKBS3S138C N | Podpora zdraví a bezpečí inkluzivního vzdělávání: a) ZŠ, b) ZPŠ | [rozvrh ZS] [rozvrh LS] | oba | 0/0 | Z | HT | 8 | H | 2 | PaedDr. Eva Marádová, CSc. | 41-KSP | PedF | čeština | |||||
OKBS3S139C | Rozšiřující kurz expresivních terapií A/B | [rozvrh ZS] [rozvrh LS] | oba | 0/0 | Z | HT | 8 | H | 4 | Mgr. Barbara Valešová Malecová, Ph.D. | 41-KSP | PedF | čeština | |||||
OKBS3S140C N | Psaní odborných textů: dle a) kvalitativní metodologie, b) kvantitativní metodologie | [rozvrh ZS] [rozvrh LS] | oba | 0/0 | Z | HT | 4 | H | 2 | PaedDr. Eva Marádová, CSc. | 41-KSP | PedF | čeština | |||||
OKBS3S141C N | Aplikovaná behaviorální analýza a její využití u dětí s PAS – praxe a) PAS, b) AS | [rozvrh ZS] [rozvrh LS] | oba | 0/0 | Z | HT | 8 | H | 4 | doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. | 41-KSP | PedF | čeština | |||||
OKBS3S142C N | Praktikum s asistentskou praxí a) ZŠ, b) ZPŠ | [rozvrh ZS] [rozvrh LS] | oba | 0/0 | Z | HT | 8 | H | 3 | doc. PhDr. Zbyněk Němec, Ph.D. | 41-KSP | PedF | čeština | |||||
OKBS3A143C | Odborný cizí jazyk – angličtina | [rozvrh ZS] [rozvrh LS] | oba | 0/0 | Z | HT | 8 | H | 3 | Mgr. Jana Richterová, Ph.D. | 41-KAJL | PedF | čeština | |||||
OKBS3G144C N | Odborný cizí jazyk – němčina | [rozvrh ZS] [rozvrh LS] | oba | 0/0 | Z | HT | 8 | H | 3 | Mgr. Eva Markvartová, Ph.D. | 41-KG | PedF | čeština |
Státní zkoušky | |||
A povinné části SZ (zápis minimum:3, maximum:3) | |||
1 | OSZD104SP1 Obhajoba bakalářské práce | povinný | |
2 | OSZB151 Inkluzivní pedagogika | povinný | |
3 | OSZB152 Speciální pedagogika | povinný | |
B volitelné části - povinné dvě SZ (zápis minimum:2, maximum:2) | |||
4 | OSZB153 Speciální pedagogika znevýhodněného člověka s mentálním postižením | ||
5 | OSZB154 Speciální pedagogika znevýhodněného člověka s kombinovaným postižením | ||
6 | OSZB155 Speciální pedagogika znevýhodněného člověka s tělesným postižením | ||
7 | OSZB156 Speciální pedagogika znevýhodněného člověka se zrakovým postižením | ||
8 | OSZB157 Speciální pedagogika znevýhodněného člověka s poruchami chování |